Seguir @EconoDigital en Twitter Seguir Economia Digital en Facebook
Notícia Estesa (content)
Notícia Estesa (content)
Pierre & Vacances crea el seu primer resort de luxe a Espanya
La multinacional francesa d'apartaments vacacionals transforma el seu complex vacacional a Altea (València) per atreure a un públic més selecte
Per Redacció
12/04/2012 13:33
Enviar Imprimir Llegir més tard Enviar correcció
A+   A-
0 Comentaris
El grup francès Pierre & Vacances, que gestiona 400 complexos d'apartaments turístics en tota Europa, ha transformat el seu centre Altea Hills, a la Costa Blanca, per incorporar-lo a la marca Premium, una categoria en la qual se situen resorts exclusius en ubicacions excepcionals.

La multinacional francesa ha anunciat la transformació del recinte que compta amb quatre piscines, spa, instal·lacions esportives, wifi gratuït, habitacions superiors, televisors LCD, un nou espai de recreació per a nens i serveis de fleca a la carta.

L'empresa ha presentat aquesta millora com la seva principal novetat en la presentació del nou catàleg d'estiu 2012 que inclou apartaments a 340 destinacions europees. A més d'Altea, la multinacional també ha realitzat millores als complexos de Maeva Benidorm, Maeva Altea Port i Maeva Torremolinos.
0 Comentaris
Comentaris
* Camps obligatoris
Notícia Estesa (content)
Notícia Estesa (content)
Publicitat 300x250
Les 5.000 principals empreses de Catalunya
Publicitat 300x250
Publicitat 300x250
EN XARXES
EN XARXES
EN XARXES
EN XARXES