Consum reorganitza el seu Consell de Direcció i crea un nou Departament de Qualitat i Atenció al Client.
La reestructuració té com a objectiu respondre als reptes actuals del sector.

Consum ha reorganitzat el seu Consell de Direcció i ha creat un nou Departament de Qualitat i Atenció al Client, la direcció del qual serà assumida per Lourdes Brugera Moreno, fins ara directora de Logística.
En el seu lloc, Ricardo Marí Sanchis passa a liderar la Direcció de Logística, després d’haver exercit el càrrec de director de Soci-Client i Màrqueting. Aquest últim càrrec serà ocupat per Silvia Lázaro Pérez, que promociona des del seu actual lloc d’executiva de Compres d’Alimentació Salada.
Tots aquests nomenaments han estat ratificats pel Consell Rector i entren en vigor a partir d’aquest mateix 1 d’octubre de 2025. Amb aquesta reorganització, el Consell de Direcció de la Cooperativa, presidit per Antonio Rodríguez Lázaro, queda conformado por un total de deu departaments: María Sánchez Alcaraz, directora d’Administració; Lourdes Brugera Moreno, directora de Qualitat i Atenció al Client; Manuel García Álvarez, director de Compres i Emilio Bermell Carrión, director de Desenvolupament.
A més, Amadeo Ferrer Bayarri, director Financer i de TIC; Juan Vicente Ríos Mascarell, director de Gestió de Botigues; Ricardo Marí Sanchis, director de Logística; Pedro Hernández Quiroga, director de Persones i Benestar; Javier Quiles Bodi, director de Relacions Externes i Silvia Lázaro Pérez, directora de Soci-Client i Màrqueting.
El nou departament de Qualitat i Atenció al Client integrarà i ampliarà les competències en matèria de qualitat, tecnologia alimentària, nutrició i servei al client, i naix amb l’objectiu de donar resposta als reptes actuals en els estàndards de qualitat, la innovació tecnològica en els aliments i les noves demandes dels consumidors en quant a atenció i experiència de compra.