El València CF encarrega a l’estadounidenca Elevate buscar patrocinador per al nom del nou Mestalla.

Esta empresa ha comercialitzat els 'naming rights' de l'icònic Staples Center de Los Angeles o l'Emirates Stadium de Londres.

Nuevo Mestalla (Imagen: Valencia CF)

Nuevo Mestalla (Imagen: Valencia CF)

El València CF ha arribat a un acord amb Elevate, líder global en consultoria d’esport i entreteniment, per a impulsar l’estratègia de comercialització dels ‘naming rights’ del Nou Mestalla, és a dir, el patrocinador que posarà nom al nou estadi valencianista.

Segons ha explicat el club, esta col·laboració marca un nou pas decisiu en la visió a llarg termini del club, que en estiu de 2027 inaugurará el seu nou estadi, amb el qual generarà noves vies d’ingressos que “impulsaran el creixement econòmic i esportiu al llarg de les pròximes dècades”.

L’acord amb Elevate com a sòci estratègic representa un altre important fita comercial del València CF vinculat al nou estadi. Després d’un exhaustiu i competitiu procés de selecció en el qual Elevate s’ha imposat a altres companyies internacionals especialistes en la comercialització de ‘naming rights’, esta aliança contribuirà a reforçar la posició del club com una de les principals institucions futbolístiques d’Europa i respaldarà les ambicions esportives i de negoci del club.

Javier Solís, director general del València CF, destaca respecte a este gran acord per al Club: “Aliar-nos amb Elevate per a la comercialització dels ‘naming rights’ del Nou Mestalla és un pas decisiu en el nostre camí cap al futur. Esta col·laboració garanteix que ens alineem amb una marca global que comparteix els nostres valors i visió, mentre ens aporta els recursos necessaris per a fortalecer les nostres ambicions esportives”.

El Nou Mestalla es convertirà en un dels recintos més moderns del futbol europeu, amb una capacitat superior a 70.000 espectadors, dissenyat per a oferir una experiència completa, segmentada i emocionant a aficionats i a la ciutat de València. Elevate aprofitarà la seua xarxa global i la seua experiència per a identificar un sòci en ‘naming rights’ que comparteix la visió del València CF en matèria d’innovació, excel·lència i creixement a llarg termini.

“És un honor treballar amb el València CF en un projecte de tal magnitud. El Nou Mestalla serà un estadi emblemàtic per al club i un símbol de les seues ambicions futures, i el nostre compromís és atreure a un sòci que s’alinee amb els valors del club i suporte tant el seu èxit a llarg termini com a la seua comunitat. El nostre objectiu és aconseguir un dels acords de ‘naming rights’ més importants del futbol europeu”, afirma Paul Kakhia, vicepresident d’Estratègia i Intel·ligència de Elevate, qui liderarà els esforços comercials de la firma a València.

Kakhia es traslladarà a València per a encapçalar el projecte i dirigir a un equip dedicat a la captació dels ‘naming rights’ que treballarà de forma conjunta amb el departament màrqueting i comercial del Club en l’estratègia, el posicionament i eixirà al mercat per tot el món. Aquest equip combinarà intel·ligència avançada de mercat amb execució comercial directa per a assegurar un sòci que reflectisca la identitat i la visió global del València CF.

La trajectòria de Elevate en acords globals per a la comercialització de ‘naming rights’ inclou l’icònic Staples Center de Los Angeles i el MetLife Stadium de Nova Jersey, passant pel Emirates Stadium a Londres, així com el PayPal Park en San José i el Northwest Stadium dels Washington Commanders

Elevate existeix per a crear aliances transformadores, i el Nou Mestalla representa una oportunitat extraordinària”, ha assegurat Alexander Scotcher, vicepresident sènior d’Aliances Globals.

“El nostre equip aportarà visió global, dades de primer nivell i estratègia per a garantir que este estadi trobe un sòci de marca a l’altura de la seua escala i ambició. Després del nostre recent treball assegurant els ‘naming rights’ de l’estadi Hill Dickinson per al Everton FC, desplegarem la nostra experiència global juntament amb una integració local per a ajudar a trobar el sòci de marca adequat per al futur del Nou Mestalla”, ha afegit.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada