Fernando Roig inaugura el showroom de 740 metres quadrats de Natucer

Natucer, filial del Grup Pamesa, reuneix més de 200 professionals del sector en la inauguració de la seua nova exposició.

Fernando Roig en la inauguración del showroom de Natucer

Fernando Roig en la inauguració del showroom de Natucer

Fernando Roig, president del Pamesa Grup Empresarial, ha inaugurat este matí el showroom de Natucer. Coincidint amb l’inici de Ceràmica Experience, Natucer, la darrera incorporació del Pamesa Grup Empresarial, ha presentat als seus clients el seu nou showroom de 740 metres quadrats, “un espai concebut per a mostrar la seua proposta ceràmica més innovadora en un entorn contemporani, experiencial i orientat a la inspiració arquitectònica i el disseny”, ha destacat l’empresa.

L’esdeveniment ha reunit més de 200 clients i ha comptat amb la presència de Jose Cantavella, gerent comercial de la firma, i de Fernando Roig, president de l’empresa; així com amb convidats excepcionals com els jugadors del Villarreal CF, que van voler acompanyar la marca en aquest moment clau.

Fernando Roig, junto a su hija Elena Roig
Fernando Roig, junt a la seua filla Elena Roig

Durant la presentació, Cantavella va voler reconéixer “la visió i el compromís del nostre president, Fernando Roig, per impulsar Natucer a continuar somiant encara més alt”. Per la seua banda, Roig va destacar que “2026 serà un gran any i estem molt contents de comptar amb Natucer, que ens complementa a la perfecció i té un producte molt especial”.

Este nou espai expositiu proposa un recorregut per la innovació ceràmica a través de tres de les seues noves sèries, demostrant que la funcionalitat i l’estètica artesanal poden conviure en un mateix projecte arquitectònic.

D’una banda, la sèrie Arties redefineix el concepte d’espais exteriors en fusionar l’estètica orgànica de la pedra amb les inigualables prestacions del porcellànic. Li segueix Triart, que encarna l’avantguarda de la ceràmica tècnica, on el porcellànic extruït es posa al servei del disseny per a generar efectes dinàmics i elegants. Finalment, Louver Rubert respon a les necessitats de l’arquitectura contemporània, oferint solucions que afavoreixen l’entrada de llum i la ventilació sense renunciar a la intimitat.

Amb esta cita, Natucer marca una nova etapa en la seua trajectòria, no sols per l’obertura del showroom, sinó també per la recent renovació de les seues oficines i de la seua façana. Una transformació integral que simbolitza l’inici d’una nova era per a la firma, alineada amb la seua evolució estratègica i amb la seua aposta decidida pel disseny, la innovació i una identitat única.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Tienda de Mercadona

Els proveïdors de Mercadona doblen la aposta amb inversions d’1.700 milions d’euros

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp