Metrovalencia ampliarà els seus horaris la mitjanit del dissabte per al retorn de l’espectacle pirotècnic de la Gran Fira de Juliol
Diferents serveis eixiran després del castell de focs artificials amb destinació a Seminari, Torrent, Paterna, València Sud, Aeroport, Torrent Avinguda, Rafelbunyol, Alboraia i Aragó

Metrovalencia
Metrovalencia ampliarà els seus horaris de servei de metro i tramvia este dissabte, 12 de juliol, perquè els usuaris puguen tornar a les seues cases després de l’espectacle pirotècnic que està previst que es dispare, a càrrec de Pirotècnia Valenciana, a mitjanit en el Pont de Monteolivete dins dels actes de la Gran Fira de Juliol de la capital.
En concret, s’oferiran diferents serveis de metro després del castell en direcció a Seminari, Torrent, Paterna, València Sud, Aeroport, Torrent Avinguda, Rafelbunyol, Alboria i Aragó, aquesta última estació destinació final de les Línies 5 i 7 a causa de les obres de millora que s’estan realitzant en el túnel fins a Marítim.
La nit del dissabte 12, en la Línia 10, eixiran dos tramvies des d’Alacant fins a Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia a les 22.40 hores, i el seu corresponent retorn, 23.00 hores i viceversa, 23.20 hores i 23.40 hores, combois que quedaran estacionats en Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia fins a la finalització del castell, quan un d’ells circularà entre Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia i Alacant i l’altre entre Ciutat de les Arts i les Ciències-Justícia i Natzaret, i tornada a Alacant.
En la Línia 4, eixirà un tramvia de Pont de Fusta cap a Vicent Andrés Estellés a les 00.25 hores i un altre a la mateixa hora cap a Doctor Lluch.
Per al dissabte 26 de juliol, amb motiu del ‘correfoc’ a càrrec de la Pirotècnia Global Foc pels carrers Paz, Glorieta, Palau de Justícia i Porta de la Mar a mitjanit, s’han programat metros aproximadament a les 01.30 hores als destins de Seminari, Paterna, Aeroport, Torrent, Rafelbunyol i Aragó.
D’altra banda, també s’han programat circulacions extraordinàries el diumenge 27 de juliol per a cobrir l’anada i la tornada del castell de focs artificials que es dispararà a les 23.00 hores a càrrec de Pirotècnia Martí en el Passeig Marítim, al costat del monument a Antonio Ferrandis. Des de Platja les Arenes hi haurà tramvies especials a Vicent Andrés Estellés, Marítim i Tossal del Rei.
Es recomana als usuaris que s’informen dels horaris amb antelació en la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través dels perfils xarxes socials @metrovalencia i facebook/metrovalencia.fgv i en l’app oficial de Metrovalencia per a conèixer amb exactitud el servei ofertat.
Totes aquestes prolongacions d’horaris en diferents jornades del cap de setmana de la Gran Fira de Juliol es produiran al no estar encara operatiu el servei ‘A la lluna de Metrovalencia’, que començarà a funcionar el pròxim mes d’agost.
D’aquesta manera, els divendres, dissabtes i vespres de festius, els metros i tramvies recuperaran les circulacions nocturnes anteriors al 29 d’octubre, quan la riuada va impedir que aquest servei es poguera oferir, igual que la resta de prestacions de Metrovalencia.
‘A la lluna de Metrovalencia’ ofereix servei fins a prop de les 03.00 hores de la matinada els divendres, dissabtes i vespra de festius, aquest any amb les limitacions dels talls ferroviaris en Aragó, en les Línies 5 i 7, i Masies, en la Línia 1, durant el mes d’agost.