Aramark, nou soci del València CF per a la gestió de la restauració del Nou Mestalla.
La multinacional assumirà la gestió integral de les barres de l'estadi, així com el càtering en els diferents espais d'hospitality i l'oferta de la Fan Zone.

Restauración en el Nou Mestalla.
El València CF ha seleccionat a Aramark com un aliado estratègic per al Nou Mestalla. La multinacional estatunidenca, especialitzada en l’experiència gastronòmica i referent a nivell internacional en el sector de l’oci i l’entreteniment, es converteix en el soci de confiança del club per a l’àrea de Food’s Beverage, assumint la gestió integral de les barres de l’estadi, així com el càtering en els diferents espais de hospitality i l’oferta de la Fan Zone.
Després d’imposar-se en un procés competitiu en què han participat diverses companyies líders del sector, Aramark implementarà la seua oferta de restauració en el Nou Mestalla des del moment de la seua inauguració a l’estiu de 2027. La companyia, que treballa de forma conjunta amb el València CF per a donar forma a una proposta gastronòmica de primer nivell, aportarà a més la seua experiència en alguns dels millors estadis del món per a garantir una operació eficient, de qualitat i adaptada als diferents públics que elevarà l’experiència de l’aficionat.
Aramark gestionarà un total de 52 punts de venda distribuïts per tot l’estadi i comptarà amb una infraestructura adaptada a les característiques d’un recinte d’avantguarda amb una cuina central de 1.000 m2, garantint així la màxima qualitat, agilitat en el servei i capacitat de resposta en cada partit i esdeveniment. Sense lloc a dubtes, uns ingredients que situaran la gastronomia com un element clau del Nou Mestalla.
En els bars de l’estadi es llançarà una marca exclusiva amb identitat pròpia que oferirà una proposta gastronòmica inspirada en l’estil high street, però amb homenatges a productes i receptes mediterrànies, aconseguint així una connexió autèntica i pròxima amb l’afició. A més, la Fan Zone es convertirà en un espai temàtic i acollidor, pensat com a punt de trobada per a aficionats, famílies i amics abans de cada partit, fomentant el sentit de comunitat i el vincle emocional amb el Club.
“El Nou Mestalla serà, sens dubte, un dels millors estadis de futbol del món. Ens enorgulleix treballar conjuntament amb un club centenari per a fer realitat la seua visió de lideratge, innovació i excel·lència. Aconseguirem que la gastronomia acompanye a l’experiència dels aficionats del València CF, en aquest projecte tan transformador”, afirma Mario Rodríguez, director d’Operacions de la companyia a Espanya.
Per la seua banda, Javier Solís, director general del València CF, destaca: “Amb Aramark sumem un company de viatge amb una àmplia experiència en els millors estadis a nivell internacional. Aquest acord permetrà a l’aficionat del València CF gaudir al Nou Mestalla de la millor oferta gastronòmica a través de nombrosos punts de venda repartits per tot l’estadi, així com en la fan zone i proporcionarà el millor càtering a l’àrea de hospitality. La innovació i la tecnologia jugaran un paper clau per a garantir el millor servei en cada partit i cada esdeveniment”.
Botiga amb IA
La innovació tecnològica serà un pilar fonamental per a millorar l’experiència de l’usuari en el Nou Mestalla. Aramark implementarà solucions per a agilitar el servei i optimitzar el procés de compra, com quioscos d’autopedido i pagament, i una botiga autònoma que, mitjançant l’aplicació de intel·ligència artificial, permetrà realitzar pagaments automàtics en temps rècord.
Tot això, se complementarà amb la plataforma ‘Fan Aramark’, dissenyada específicament per als aficionats valencianistes, que oferirà informació detallada del servei, accés a promocions exclusives i possibilitat de realitzar comandes abans de cada partit.
Un dels valors compartits entre el València CF i Aramark és l’aposta ferma per la sostenibilitat mediambiental. El nou estadi ha estat dissenyat per a minimitzar l’impacte mitjançant una gestió eficient de l’energia, l’ús responsable dels materials i un desenvolupament sostenible de l’espai. Aquesta màxima està alineada amb el programa Be Well. Do Well. de Aramark, que persegueix la reducció del malbaratament alimentari, la minimització de l’ús d’envasos desechables i la implantació d’una oferta gastronòmica sostenible.