Carmencita reclama que el turisme evolucione cap a un model més sostenible, més rendible i de major qualitat.

El seu director general, Jesús Navarro, també insta a saber afrontar els "profunds canvis que venen", derivats de la globalització i la tecnologia.

Jesús Navarro, director general de Carmencita

Jesús Navarro, director general de Carmencita

Jesús Navarro Alberola, director general de Carmencita, empresa històrica líder del sector de les espècies i proveïdora d’aquests condiments per a Mercadona, situa entre els grans reptes per a la província d’Alacant, primer, saber afrontar els profunds canvis que vénen, especialment els derivats de la globalització i dels avanços tecnològics. A més, considera crucial “aconseguir que la nostra gran indústria turística evolucione cap a un model més sostenible, més rendible i de major qualitat”.

Aquest és el diagnòstic que fan des de Carmencita en un avanç dels assumptes que es debatran en el primer encontre empresarial d’Alacant organitzat per Economia Digital, que va a congregar a referents empresarials dels principals sectors econòmics de la província.

La jornada, que ja compta amb una extensa llista d’inscrits, se celebrarà al MARQ el 11 de setembre a partir de les 17.30 hores. La obertura anirà a càrrec de Juan García, CEO del Grup Economia Digital, que donarà pas a Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant. La cloenda la realitzarà Marián Cano, consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme

Entre els empresaris i directius que participaran en la jornada estaran Cristina Baixauli, directora de transformació a la Comunitat Valenciana d’Hidraqua i directora de Dinapis València i Fernando Canós, director territorial a la Comunitat Valenciana i Múrcia de Banc Sabadell.

En la jornada que organitza Economia Digital junt a la Cambra de Comerç d’Alacant, Hidraqua, Banc Sabadell, Generalitat Valenciana i Diputació d’Alacant, també estarà Rosana Perán, vicepresidenta executiva del Grup Pikolinos, Jesús Navarro, director general de Carmencita, Javier García Cuenca, CEO de Magic Hotel Group, Germán Agulló, CEO de GDV Mobility, José Vicente Andreu, president d’Asaja Alacant, Javier Mira, CEO de la companyia cotitzada FacePhi, Antonio Candela, CEO de Realturf, Federico Moncunill, secretari general del Consell Regulador de la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) de Xixona i Torró d’Alacant i Carlos Guerra, Group CIO d’Avincis.

A més dels reptes de la província, Jesús Navarro té molt clara la seua principal fortalesa: “Sens dubte, la historia. Sempre és important mirar endarrere per entendre com hem arribat fins ací i, per descomptat, és fonamental planificar el futur”.

“En cada racó de la província, des del segle passat, és present l’esperit de superació, de recerca constant de nous negocis, de renéixer de les cendres i de projectar una visió global. Ja en 1870 s’exportaven tot tipus de productes arreu del món. Tota aquesta lluita, transmesa de generació en generació, ha forjat un ADN emprenedor caracteritzat pel risc, la innovació i la recerca de noves oportunitats. Aquesta herència és, sens dubte, la clau de l’èxit empresarial i social de la província d’Alacant“, desenvolupa Navarro.

A més, preguntat per Economia Digital per quines perspectives d’ocupació té la seua companyia i el seu sector, el director general de Carmencita explica que el sector de l’alimentació, en el qual es troba aquesta companyia, és “vital en tots els sentits i en múltiples àmbits”.

“Som una peça clau per a l’èxit i el reforçament de sectors com el turisme (restauració i hostaleria), l’agricultura, la logística i la distribució, i, per descomptat, per a la salut i el benestar de la societat. Es tracta d’un sector en continu creixement i, per tant, generador d’ocupació de forma sostinguda”, ha conclòs.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Ford Fiesta presentado en 2021
Ford considera rellançar el Fiesta amb bateries de Volkswagen Sagunt