Sprinter arriba a les 222 botigues a Espanya després de l’obertura d’un nou espai a Torrelodones (Madrid)
Amb aquesta obertura, la cadena valenciana d’equipament esportiu arriba a les 17 botigues a la Comunitat de Madrid.
Botiga de Sprinter. Islazul
La cadena valenciana d’equipament esportiu Sprinter accelera la seua expansió a Espanya, on arriba a les 222 botigues, complint el seu pla d’expansió per a 2026, amb l’obertura d’un nou espai al centre comercial Espacio Torrelodones (Madrid).
En concret, la marca continuarà aquest mes apostant per créixer a la Comunitat de Madrid, ja que la pròxima setmana està prevista la reobertura del seu establiment d’Islazul, completament renovat sota el nou concepte de botiga de la companyia.
Amb aquesta obertura, Sprinter arriba a les 17 botigues a la Comunitat de Madrid, que es consolida com una de les regions estratègiques per a impulsar el seu creixement.
La nova botiga de Torrelodones compta amb 403 metres quadrats de superfície comercial, un equip format per 17 persones que ha suposat la creació de 14 nous llocs de treball, a més de generar tres noves oportunitats de promoció interna, reafirmant el compromís de la firma amb el desenvolupament del talent dins de l’organització.
D’aquesta manera, l’obertura de Torrelodones i la renovació d’Islazul formen part del pla d’expansió i modernització que Sprinter està desenvolupant per a continuar reforçant la seua presència en mercats estratègics com la Comunitat de Madrid.
La companyia continua ampliant la seua xarxa de botigues a Espanya, mentre transforma progressivament els seus establiments amb un nou concepte comercial pensat per a oferir una experiència de compra més propera, dinàmica i inspiradora, on les principals marques esportives internacionals conviuen amb una oferta adaptada a les noves tendències de consum i a les necessitats d’esportistes de tots els nivells.