Guanya Energia (Repsol) factura 217 milions d’euros en 2024 i eleva un 20% la seua cartera de clients

De cara a 2025, la previsió apunta a un increment dels ingressos nets de negoci fins als 230 milions d'euros

Ricardo Margalejo, cofundador y responsable de compra de energía (izq.) y Antonio Picazo, CEO y cofundador de Gana Energía

Ricardo Margalejo, cofundador y responsable de compra de energía (izq.) y Antonio Picazo, CEO y cofundador de Gana Energía

Guanya Energia, companyia que va adquirir Repsol en 2021, incloent la participació de Angels, el vehicle d’inversió de Juan Roig, ha tancat l’exercici 2024 amb una facturació de 217 milions d’euros, xifra que representa un augment significatiu respecte a l’exercici anterior i consolida la tendència alcista dels últims anys.

Aquest sòlid avanç consolida a Guanya Energia, que va començar a operar fa 10 anys a Espanya, com un dels principals actors independents del sector elèctric espanyol, una posició aconseguida gràcies a una estratègia centrada en l’eficiència, la innovació i l’enfocament en el client, ha destacat la companyia.

Aquest creixement ha estat acompanyat per un notable increment del 20% en la base de clients, ratificant la solidesa del model de negoci de la companyia. L’augment de la cartera respon a l’aposta per la transparència, la proximitat i l’oferta d’energia a preus competitius, característiques que han distingit a l’empresa davant els operadors tradicionals.

El rendiment econòmic de Guanya Energia en 2024 s’ha concretat, a més, en un Ebitda positiu de 500.000 euros, mantenint l’estabilitat en un context econòmic caracteritzat per la volatilitat dels preus energètics i la pressió inflacionista.

Segons ha destacat Antonio Picazo, CEO de Guanya Energia, “seguint al 100% enfocats en el creixement de la nostra cartera de clients, amb l’objectiu del milió de clients en l’horitzó. Aquesta prioritat estratègica es tradueix en un increment sostingut de la facturació, però sense perdre de vista la sostenibilitat de les operacions. Aspirem a poder portar energia al major nombre de clients possible al menor cost, mantenint com a única font de finançament als nostres propis clients.”

Digitalització i fidelització, claus per al creixement

Durant l’exercici, Guanya Energia ha mantingut una política d’inversions centrada en la digitalització de processos i en la captació i fidelització de nous clients. La companyia considera que aquestes inversions constitueixen el nucli de la seua estratègia de creixement i competitivitat.

De cara a 2025, la previsió apunta a un increment dels ingressos nets de negoci fins als 230 milions d’euros. A més, estimen que l’Ebitda aconseguisca un resultat situat entre els 2 i 3 milions d’euros, la qual cosa confirma l’escenari de creixement sòlid i sostingut. L’empresa espera mantenir el ritme d’atracció de nous clients i consolidar la seua rendibilitat, apuntalant-se en una inversió constant i en el reforçament de la seua oferta de valor.

A nivell fiscal, Guanya Energia ha aportat un total de 28 milions en concepte d’IVA i 7 milions per l’Impost Elèctric i d’Hidrocarburs, a més de 1,7 milions d’euros a la Seguretat Social.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada