El Consell destina 375.000 euros a la Cambra de Comerç d’Alacant per a la promoció turística.

El conveni inclou, així mateix, accions en l'àmbit nàutic i familiar, amb la vista posada en la captació de nous públics i la millora de la visibilitat internacional de la província.

Playa de Poniente de Benidorm. Turismo. Turistas. Destino turístico.

Playa de Poniente de Benidorm.

La Generalitat Valenciana impulsa, juntament amb la Cambra de Comerç d’Alacant, la projecció turística de la província a través d’un ambiciós pla de promoció respaldat amb 375.000 euros per a 2025.

L’aliança reforça el posicionament de la Costa Blanca en mercats estratègics, apostant pel turisme gastronòmic, nàutic, cultural i familiar, i subratlla la importància de la innovació, la cooperació públic-privada i el desenvolupament d’esdeveniments de referència per a captar viatgers nacionals i internacionals.

L’acord destina 375.000 euros, canalitzats per Turisme Comunitat Valenciana, a iniciatives que consoliden Alacant com a destinació diversa i competitiva en l’àmbit europeu.

Es prioritza la promoció de la Costa Blanca en els principals mercats emissors, especialment el Regne Unit, el nord i l’est d’Europa, amb campanyes i accions directes orientades a incrementar fluxos turístics i desestacionalitzar la demanda.

Entre les actuacions previstes destaca el suport a la VII edició de la fira experiencial “Alacant Gastronòmica”, programada del 3 al 6 d’octubre en IFA-Fira Alacant, que reunirà a més de 250 expositors i comptarà amb ponències de xefs de prestigi, showcookings, tastos, degustacions i concursos tan icònics com el Campionat d’Espanya de Truita de Patates.

El conveni inclou, així mateix, accions en l’àmbit nàutic i familiar, amb la vista posada en la captació de nous públics i la millora de la visibilitat internacional de la província.

L’estratègia conjunta busca també potenciar la qualitat i sostenibilitat del sector mitjançant l’obtenció de certificacions reconegudes, en línia amb altres ajudes promogudes per a empreses turístiques que aposten per l’excel·lència i l’economia circular.

Aquest enfocament fomenta no sols el creixement en termes quantitatius, sinó també una oferta més responsable i adaptada a les noves demandes del viatger contemporani.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada