A reinvención de Marineda City: 41 millóns de investimento e unha vintena de ‘fichaxes’
Merlin Properties investiu 41 millóns de euros na ampliación de Marineda City, que inaugura os seus novos espazos o próximo 24 de outubro.

Vista exterior de las instalaciones de Marineda City
Marineda City prepárase para a inauguración das súas novas instalacións. O novo espazo comercial do centro propiedade de Merlin Properties abrirá as súas portas o venres 24 de outubro.
A firma da por concluído un período de dous anos de obras ás que dedicou 41 millóns de euros de investimento co obxectivo de revitalizar a súa aposta. Para iso, Marineda City dótase de novos espazos aos que se incorporarán unha vintena de marcas, un movemento mediante o cal permitirá a creación de 800 empregos entre directos e indirectos.
As novas incorporacións
“Entre as marcas que se ubicarán no novo espazo de Marineda City están, no ámbito da alimentación, Mercadona, Primaprix e Veritas; en moda, Scalpers, Mango Teen, Kiabi, Pepco, Punt Roma, Joma, Futbol Emotion, Sprinter e JD Sports, ademais de Half Price, o outlet de marcas de roupa e calzado premium”, destaca a firma a través dun comunicado.
Entre estas fichaxes atópanse tamén no sector do fogar cadeas como MGI, a danesa JYSK (especializada en decoración), a tenda de menaxe Oh’Gar, así como a tenda especializada en mascotas Guaw.
En materia multimedia, o novo Marineda City contará co distribuidor oficial de produtos Apple, K-tuin, o establecemento de produtos electrónicos CeX e o novo local de La Casa de las Carcasas. Ademais, a firma de cosmética e perfumería Druni contará cun local de case 800 metros cadrados, mentres que Multiópticas inaugurará a súa nova tenda.
“En canto á nova oferta de lecer e restauración, Marineda City contará con establecementos como Starbucks, Vicio, Bombon Boss e VIPS. Ademais, Estrella Park Aventura, cuxa apertura está prevista para 2026, converterase no centro de ocio familiar máis grande de Galicia, con máis de 7.000 metros cadrados de superficie comercial”, destaca a firma, que repartirá 30.000 euros en premios entre os seus clientes entre os días 27 de outubro e o 8 de novembro.
Estes canalizaranse a través de “diferentes sorteos, tarxetas agasallo, smartphones e ata un ano de compras gratis en Marineda, entre outras sorpresas”. “Ademais, nas redes sociais do centro comercial, días antes da gran apertura realizarase un sorteo no que un grupo selecto de gañadores terá a oportunidade de coñecer en exclusiva o novo espazo de Marineda antes de que se abra ao público”, destaca a firma.