Adolfo Domínguez levanta o voo e arrinca 2025 con beneficios por primeira vez en 15 anos.

A compañía téxtil pechou o primeiro semestre do seu exercicio fiscal 2025-26 cun beneficio neto por valor de 79.000 euros e abriu seis novas tendas.

Adriana Domínguez, presidenta ejecutiva de Adolfo Domínguez. (EFE)

Adriana Domínguez, presidenta executiva de Adolfo Domínguez. (EFE)

Adolfo Domínguez endereza o rumbo. A firma galega que capitanea Adriana Domínguez pechou o primeiro semestre do seu exercicio fiscal 2025-26 (que abrangue os meses de marzo a agosto) cun beneficio neto por valor de 79.000 euros.

Estes números contrastan coas perdas de 625.000 euros contabilizadas un ano antes, segundo informou este luns a compañía á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV). Neste sentido, a empresa ourensá destacou que, aínda que leva tres anos consecutivos con beneficios, é a primeira vez en quince anos que obtén ganancias durante o primeiro semestre.

Adolfo Domínguez anotouse estes beneficios tras un arranque de ano no que superou os 65 millóns de euros de cifra de negocio, o que representa un aumento do 5,4% en comparación co tramo comprendido entre marzo e agosto de 2024 e marca o mellor resultado desde 2012. Ademais, a compañía rexistrou un resultado bruto de explotación (ebitda) de 8,3 millóns de euros, un 37,2% superior ao do primeiro semestre do exercicio anterior, alcanzando o seu nivel máis alto desde 2010.

A firma de moda de autor tamén mellorou as súas vendas comparables nun 9,9%, con incrementos do 15,4% en México e do 44,4% no resto do mundo, onde conta con 178 establecementos. As vendas online, representan xa o 14% do total tras dispararse un 16,1% interanual.

Expansión por Europa, Asia e América

Neste contexto, Adolfo Domínguez atribuíu a súa maior eficiencia a unha estratexia centrada nas vendas máis rendibles. Os datos reflicten un incremento de 14 millóns de euros nas vendas durante os últimos dez anos (primeiro semestre de 2016 a 2025), logrado con 151 tendas menos que en 2016. Ademais, o beneficio neto mellorou en 12,4 millóns de euros no mesmo período, o que confirma, segundo a compañía, o seu enfoque cara á rendibilidade.

A rede de tendas, que ao peche do semestre alcanzou os 368 puntos de venda -seis máis que en agosto de 2024-, inclúe novas aperturas en Estambul, Andorra, Cidade de México, Beirut (2) e Bos Aires, e conta ademais con 173 establecementos en Europa, con especial presenza en España e Portugal, e 17 en Xapón.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta