Qui és qui en el Valencia Business Forecast: els ponents que has de conéixer

Queden pocs dies per a començar el Valencia Business Forecast, que ha organitzat Economia Digital i tindrà lloc el proper dilluns 16 de febrer a The Terminal Hub, ubicat a l’antiga Estació Marítima del Port de València. Al llarg de la trobada, es donarà veu als empresaris per abordar els reptes i oportunitats que afrontarà la Comunitat Valenciana.

Les persones interessades en assistir a la trobada, que comptarà amb una desena de ponents de l’ecosistema empresarial valencià, hauran de completar el formulari d’inscripció a través del següent enllaç.

Aquests són els ponents del fòrum ‘Valencia Business Forecast’

A continuació, figuren els empresaris que compartiran taula de debat i analitzaran durant l’esdeveniment les preocupacions, esperances i projectes de les grans empreses de la regió.

Susana Camarero

Llicenciada en Dret per la Universitat de València i advocada col·legiada al Col·legi d’Advocats de Madrid, compta amb una àmplia trajectòria en l’àmbit polític i de la gestió pública, especialment vinculada a les polítiques socials i d’igualtat.

susana camarero generalitat valenciana
La vicepresidenta primera i consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero, en roda de premsa.

Portaveu en les comissions de Serveis Socials i Igualtat al Congrés dels Diputats, Secretària d’Estat de Serveis Socials i Igualtat (2014-2016) i senadora, actualment és vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge, Ocupació, Joventut i Igualtat de la Generalitat Valenciana.

José Vicente Morata

President de la Cambra de Comerç de València des de 2010 i del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana. Empresari de quarta generació en Carpinteria Industrial Morata, ha ocupat càrrecs destacats en organitzacions empresarials com CEPYME i la CEOE. És vicepresident de la Cambra d’Espanya i d’Eurochambres, i ha estat president de la mútua Umivale.

José Vicente Morata. Foto: Wikipedia.
José Vicente Morata. Foto: Wikipedia.

Vicente Llácer

Llicenciat en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de València i MBA per l’IESE, Vicente Llácer va fundar l’any 2003 Grup Àtica, empresa de promoció immobiliària i gestió de sòl, on exerceix com a conseller delegat i lidera projectes residencials, de sòl i urbanístics a la Comunitat Valenciana.

Vicente Llácer, en la jornada Inmobilia, organitzada per Economia Digital Comunitat Valenciana, amb la col·laboració de la Cambra Comerç de València, Iberdrola i la Generalitat Valenciana. (Fotografies: Kike Taberner)
Vicente Llácer. Foto: Kike Taberner)

Vicente Pons

Ocupa el càrrec de CEO de l’empresa POINT, una firma…

Comenta el artículo
Avatar
Sigue al autor

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp