Cambra Alacant celebra una trobada entre pimes i centres formatius per a facilitar-los la seua participació en la FP Dual

Les empreses Mash Alacant i Grup Matmap participen amb l’Institut Cots d’Alacant i l’IES Haygon de Sant Vicent.

Primer encuentro entre pymes y centros formativos del Programa Apoyo al Tutor de FP Dual de Cámara Alicante

Primer encontre entre pimes i centres formatius del Programa Suport al Tutor de FP Dual de Cambra Alacant

La Cambra de Comerç d’Alacant ha celebrat la primera trobada del ‘Programa Suport al Tutor de FP Dual de Pimes i Micropimes – FP Dual 2025/2026’ amb l’objectiu d’impulsar la incorporació de pimes a la Formació Professional. Un programa impulsat per la Cambra de Comerç d’Espanya, en col·laboració amb la fundació Caixabank Dualiza, la Fundació Bertelsmann i amb cofinançament del Fons Social Europeu+.

L’objectiu d’aquesta jornada, en la qual han participat l’Institut Cots d’Alacant, l’IES Haygon de Sant Vicent, les empreses Mash Alacant i Grup Matmap que, juntament amb els tutors externs, és facilitar la participació d’aquestes pimes en el nou model de FP dual.

Este programa, en el qual participa la Cambra d’Alacant per segon any consecutiu, ofereix acompanyament gratuït i personalitzat a les empreses per a donar suport al tutor intern en la coordinació amb els centres educatius, la planificació de l’aprenentatge de l’alumnat i la gestió de tràmits, fomentant així la FP Dual com a pont entre educació i ocupació. Una gran oportunitat perquè les pimes i micropimes puguen incorporar talent jove format en entorns reals de treball de manera segura i efectiva.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada

Boluda demana als Estats que protegisquen els vaixells a Ormuz com vol Trump

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp