Economia Digital entra en Indústries Alegre, el proveïdor que impedeix treballar a Ford després de patir la DANA.

Economia Digital ha entrat dins de les instal·lacions d'Indústries Alegre encara plenes de fang, amb les marques que l'aigua va arribar als 180 centímetres i amb tota la seua plantilla implicada en la reactivació de les naus.

Economia Digital ha entrat dins de les instal·lacions d’Indústries Alegre mentre encara estaven plenes de fang. El proveïdor de la factoria d’Almussafes que més ha sofrit la DANA no podrà subministrar peces a la planta de Ford, que durant setmanes estarà parada.

Hem vist les marques de l’aigua, que va arribar als 180 centímetres. També hem vist a tota la seua plantilla implicada en la reactivació de les naus.

El seu entorn continua sent caòtic. Les instal·lacions ubicades a Albal, al costat de la Pista de Silla, continuen amb una imatge catastròfica. El fang es barreja amb l’olor a carn podrida de fàbriques limítrofes mentre altres empreses del seu entorn no han obert les portes com a forma d’ocultar els destrosses fins que arribe la compensació de l’assegurança.

Perquè Economia Digital puga mostrar el que ha ocorregut sí que s’han obert les portes d’Indústries Alegre. Les màquines estan destrossades, plenes de fang, amb els sistemes informàtics mullats i els motlles oxidats. Les pèrdues són milionàries.

Enrique Careaga, CEO d’Indústries Alegre, ha explicat a este periòdic la situació de la seua companyia arrasada per la DANA. Al costat de la màquina de 2.300 tones espatllada per les pluges i que és necessària perquè Ford Almussafes puga reprendre la producció, el màxim responsable de la companyia ha assenyalat que les seues instal·lacions no estaran operatives fins dins de «mesos» i que Ford Almussafes no rebrà les peces crítiques que necessita per a treballar fins dins de «setmanes» sempre que es logren produir «a través de tercers».

Comenta el artículo

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp