El grup immobiliari dubaití Huspy arriba a la zona financera de València després de la inversió de Balderton Capital.

La firma aposta per desembarcar en la zona financera de València després de les seues obertures a Dubái, Abu Dhabi i Madrid.

Huspy, empresa de tecnologia immobiliària amb seu i origen a Dubai i oficines a Abu Dhabi i Madrid, ha iniciat la seua expansió a València, amb una seu en ple centre financer de la ciutat, en línia amb els seus objectius de desplegament a Espanya.

Es tracta de la segona ciutat espanyola en la qual la companyia presta els seus serveis, després d’iniciar operacions a Madrid, nàixer a Dubai i establir-se també a Abu Dhabi.

Amb l’expansió, Huspy té el compromís de simplificar el procés de compra i venda d’habitatges a la regió per a tots els implicats, mitjançant la creació d’una finestreta única en tot el relacionat amb la propietat, des de la seua cerca i el seu descobriment, fins a la seua
finançament i més enllà.

La companyia, que va aterrar a Espanya en 2022, fa un pas més en la seua estratègia de creixement nacional i europeu després de rebre enguany el suport de Balderton Capital, una de les majors firmes de venture capital d’Europa, com a nou inversor amb l’objectiu de duplicar la seua activitat a Europa.

La firma ha triat el carrer Pintor Sorolla de València, centre financer de la ciutat, i porta setmanes preparant tant el propi local com el fitxatge dels seus nous agents immobiliaris, segons ha pogut saber aquest diari.

Més de 400 col·laboradors, 20 a València

Sota el lema ‘Adéu al vell, hola al nou’, els nous agents immobiliaris de Huspy, casc i mall en mà, han format part de la deconstrucció d’un local del centre de la ciutat per a construir les noves oficines de la companyia, i anuncien als ciutadans valencians que encara queden moltes sorpreses que estan per arribar.

La multinacional de tecnologia immobiliària aposta per la disrupció del mercat immobiliari amb una proposta de valor que posa a agents, compradors i venedors en el centre, empoderant a tots els que intervenen en les transaccions amb tecnologia, accés a finançament
i molt més.

Huspy ha aconseguit amplificar la seua comunitat d’agents, atraient els millors perfils del sector i arribant a 150 assessors immobiliaris col·laboradors en menys d’un any. Amb això, en total, Huspy compta amb més de 400 col·laboradors, dels quals 20 es localitzen a València,
tan sols unes setmanes després del seu llançament.

La multinacional de tecnologia immobiliària ha atret capital d’algunes de les empreses de venture capital més importants del món, com Peak XV (abans Sequoia Capital India & SEA), Founders Fund, Balderton Capital, Fifth Wall i altres.

Des de la seua creació en 2021, Huspy ha facilitat més de 5.500 milions d’euros en transaccions d’habitatges i ha ajudat a més de 15.000 compradors i venedors de propietats.

Huspy també desenvolupa les seues operacions en el sector hipotecari a través de dues marques Bayteca, per a residents, i Mortgage Direct, per a no residents. En els últims 12 mesos, Bayteca i MD, han ajudat a més de 1.000 persones a obtenir finançament a Espanya, amb valors que superen els 300 milions d’euros.

Tot això, ha sigut possible gràcies al seu ferm compromís per posar els agents immobiliaris en el centre de les transaccions, per al qual recentment han inaugurat l’‘Agent Hub’, un espai físic a Madrid on els agents poden col·laborar, formar-se i interactuar amb els seus clients.

Jad Antoun, CEO i cofundador de Huspy

“Estem emocionats pel nostre llançament a València. És la tercera ciutat més gran d’Espanya i actualment representa un mercat molt atractiu tant per a locals, estrangers com turistes. La proposta de valor i la tecnologia de Huspy van a contribuir molt al
desenvolupament del sector a València i, molt prompte, en més ciutats”, ha afirmat Jad Antoun, CEO i cofundador de la companyia.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp