Tau capta un «allau de reformes d’hotels i restaurants» on prima el beix

El showroom de Tau inclou "Immersive Play", que permet simplificar l'elecció i visualització de materials.

Exposición de TAU en el Ceramica Experience organizado por el Grupo Empresarial Pamesa

Exposició de TAU en el Ceràmica Experience organitzat pel Grup Empresarial Pamesa

Tau Ceràmica, empresa del Grup Empresarial Pamesa, ha detectat dues tendències durant el Ceràmica Experience que està celebrant esta setmana en les seues instal·lacions. D’una banda, els tons suaus amb el beige dominant s’han convertit en els protagonistes en totes les latituds, inclosos els destins on l’antracita era predominant. Esta tendència s’està traslladant en forma d’”allau de reformes d’hotels i restaurants” a tota Europa i, especialment, en mercats com Holanda.

Enrique Puchol, comercial responsable del centre d’Europa i Europa de l’Est a TAU, explica a Economia Digital estes tendències mentre el showroom de tres plantes que té la companyia té un desfilada contínua de múltiples nacionalitats. “Estan venint molts clients d’Europa, de França, Polònia, Alemanya, Regne Unit i també dels Estats Units”.

Sobre com veu el mercat, el comercial de Tau apunta que “estem en un moment de lleuger creixement respecte a l’any passat” i destaca que “Holanda és un país que està creixent força”. El motiu principal de l’elecció del producte TAU és que “ens identifiquen com a molt bons productors amb una qualitat-preu molt bona”.

El focus de Tau està “centrat en els arquitectes i dissenyadors amb producte més sofisticat”. D’ací, el creixement que la marca està detectant en els grans projectes. “El sector hoteler per a nosaltres és un mercat molt important i per això és important tindre a prop arquitectes i dissenyadors”, apunta Enrique Puchol, que afegeix: “A Holanda hi ha molta reforma d’hotels i de tot el que és Horeca. Digam que els qui tenen un negoci cuiden més l’estètica. Com a usuaris, en qualsevol poble es nota en els restaurants la mà d’un arquitecte i d’un interiorista que ha fet la reforma”.

Aquesta tendència, explica el comercial responsable del centre d’Europa i Europa de l’Est a TAU, ve acompanyada d’una harmonització de la paleta de colors a tot el món. “Hi havia països en què triomfava l’antracita i que estan unificant els seus gustos cap als tons suaus com els beiges“.

Novetats en el showroom

El nou recorregut del showroom ha estat dissenyat per a millorar l’experiència del visitant, permetent entendre cada col·lecció des del seu origen fins a la seua aplicació real en arquitectura i interiorisme. L’espai evoluciona cap a un concepte més pràctic, sensorial i dinàmic, alineat amb la proposta que la firma va avançar a Cersaie i que ara es materialitza de forma tangible i visitable.

Entre les grans protagonistes d’esta nova etapa destaquen Campaspero i Lithos, dues col·leccions que naixen de l’essència més pura de la matèria natural.

Campaspero trasllada l’autenticitat de la pedra original a l’arquitectura contemporània. Inspirada en la cantera que li dóna nom, la sèrie reprodueix amb gran fidelitat la seua textura, la seua riquesa cromàtica i el seu caràcter natural, convertint-se en una proposta ideal per a projectes que busquen connexió amb el territori, naturalitat i atemporalitat.

Lithos, per la seua banda, explora la bellesa del pas del temps sobre la pedra. Inspirada en processos geològics naturals, la col·lecció incorpora erosions suaus, matisos minerals i estratificacions subtils que aporten profunditat visual i una elegància serena als espais, transmetent sensació de permanència i equilibri.

Un altre dels grans focus d’esta nova experiència és Immersive Play, la proposta presentada a Cersaie que ara cobra vida dins del showroom. Este concepte permet simplificar l’elecció i visualització de materials mitjançant experiències més intuïtives, realistes i interactives, facilitant la feina d’arquitectes, interioristes i clients finals, i transformant el procés de decisió en un recorregut molt més natural i fluid.

Amb esta renovació, TAU redefineix la visita al showroom com una experiència completa on disseny, innovació i matèria s’integren per a inspirar nous projectes. Un espai pensat per a descobrir, experimentar i visualitzar el potencial real de la ceràmica en l’arquitectura contemporània.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Exposición de TAU en el Ceramica Experience organizado por el Grupo Empresarial Pamesa

Tau capta un «allau de reformes d’hotels i restaurants» on prima el beix

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp