Víctor Pérez (Fotur) demana a Coca-Cola i Heineken llaunes amb la imatge de la Comunitat Valenciana.

Vicent Lafuente, Eva Blasco, José Vicent Morata, Llanos Massó, Marián Cano i Isaura Navarro respalden la gala de Fotur.

Gala de Fotur 2025

Gala de Fotur 2025

Víctor Pérez, president de Fotur i un dels influents del Turisme 2025 per a Economia Digital, ha demanat a Coca-Cola i a Heineken que llancen una edició especial de les seues llaunes amb la imatge de la Comunitat Valenciana. Durant el discurs en la gala anual de Fotur, Víctor Pérez va demanar als dos gegants de la beguda que augmentaren la seua aposta pel oci en la Comunitat Valenciana.

L’acte va comptar amb la participació de nombroses autoritats en l’entrega de premis, reflectint el suport institucional al sector amb presències tant empresarials com Vicente Lafuente, president de la CEV, Eva Blasco, presidenta de CEV-València, i José Vicente Morata, president de Cambra València, com de la majoria de partits polítics, ja que va estar, entre altres, María de los Llanos Massó Linares, presidenta de Les Corts Valencianes, Marián Cano, consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat Valenciana, i la diputada de Compromís, Isaura Navarro.

El president de Fotur va assegurar que la gala “s’ha consolidat com una cita imprescindible per a la indústria turística i de l’oci a la Comunitat Valenciana, sent la més veterana i de major convocatòria de professionals dels sectors que abasta”.

El Palau Alameda va acollir la trobada, que va ser presentada per Maje Martínez, combinant moments d’entreteniment amb les intervencions humorístiques del monologuista Rubén García i l’actuació musical del jove artista valencià Carlos Higes, representant d’Eurovisió Junior i semifinalista de La Voz Kids.

La gala va continuar amb l’entrega dels Premis Turisme Fotur 2025, que van reconéixer trajectòries, projectes i entitats destacats per la seua aportació al turisme, la cultura, la gastronomia, els festivals, activitats recreatives i indústries afins de la Comunitat Valenciana. Entre els premiats figuraven Miguel Arraiz, per la seua projecció internacional i la seua recent participació en Burning Man; Manolo García, mestre faller de referència; el històric restaurant Casa Carmela; el festival Dona Festival, per la seua aposta pionera nacional pel talent femení; i Heineken, pel seu compromís amb la cultura i la música.

També Visit València, cada un dels seus racons traduccions i cultura com a entitat clau en la projecció de la ciutat; El Camino del Santo Grial en Europa, com a símbol de cultura i tradició festiva; The Champions Burger, com a referent gastronòmic innovador; un reconeixement pòstum a José Vicente Serneguet, president honorífic d’EJUVA; i l’Ajuntament de Xeraco, per la seua ferma aposta pel turisme i el desenvolupament cultural juntament amb la gastronomia.

La gala va comptar amb el suport de destacats col·laboradors, entre els quals es troben Coca-Cola, Bodegues Gandía, Dicoval, Heineken i Varma, així com amb la participació de l’empresa d’art valencià Pitiminís, encarregada de la realització dels premis. A més, l’esdeveniment va incorporar una experiència audiovisual 360º a càrrec de La Foto Loca que va aportar un component innovador i dinàmic a la vetlada.

Comenta el artículo

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Oscar Puente. Transportes.

Un altre peatge que cau a Espanya: Óscar Puente anuncia una nova autopista gratuïta.

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp