Grefusa es converteix en patrocinador exclusiu de snacks del Roig Arena

L'impacte de Grefusa en el mercat espanyol suposa la venda anual de més de 275 milions de bosses de productes.

Imagen aérea del Roig Arena, el recinto promovido por Juan Roig

Imagen aérea del Roig Arena, el recinto promovido por Juan Roig

La valenciana Grefusa ha signat un acord de patrocini exclusiu amb Roig Arena. El pacte, que tindrà una vigència de dos anys, situa a Grefusa com a partner oficial del recinte en la categoria de snacks, fruits secs i patates, posant de manifest l’aposta de les dues entitats per la qualitat i el producte local.

L’aliança permetrà als visitants del Roig Arena gaudir de alguns dels productes més icònics de la marca en el propi recinte.

Així, referències tan populars com Gublins, MisterCorn i Patates Artesanes estaran presents en els esdeveniments que se celebren en l’espai.

A més, els assistents podran degustar Snatt’s, la gamma de snacks al forn i elaborats amb ingredients naturals, pensats per satisfer als qui busquen opcions més saludables en els seus moments de lleure.

El director general del Roig Arena, Víctor Sendra, ha destacat el valor de la col·laboració: “És un orgull unir forces amb Grefusa, una companyia familiar i referent en la categoria de snacks, fruits secs i patates, profundament lligada a València per la seua història i els seus valors.”

Roig Arena i l’aposta per Grefusa

L’impacte de Grefusa en el mercat espanyol és notable, amb la venda anual de més de 275 milions de bosses de productes.

El seu portafolis, que abasta des dels clàssics Papadelta i Gublins fins a El Piponazo, Pipas Tijuana, MisterCorn, Mix5, El Cacahuetazo i les innovadores alternatives al forn de Snatt’s (com Natuchips i Palitos), és sinònim de qualitat i sabor.

La marca, coneguda per la seua proximitat, caràcter divertit i ferm compromís amb la sostenibilitat, està volcada en la innovació constant i la promoció d’una nutrició responsable. L’acord amb Roig Arena reforça la seua aposta per estar present en els moments clau de lleure i gaudi.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Renault redueix les seues previsions un 25% per la pèrdua del Kadjar a Palència