Consum planta cara a Mercadona: compra 20.000 tones d’aliments nacionals

Procedeixen de zones de cultiu d'Andalusia, Regió de Múrcia, Castella-La Manxa, Comunitat Valenciana i Catalunya.

Trabajadora de Consum

Trabajadora de Consum

Consum ha comprat prop de 20.000 tones de melons i síndries aquesta campanya, un 17% més que la campanya anterior. En concret, la Cooperativa posarà a disposició dels seus clients 12.000 tones de síndria, un 20% més que l’any anterior i prop de 8.000 tones de melons, un 15% més. La major part provenen de zones de cultiu de Andalusia, Regió de Múrcia, Castella- La Manxa, Comunitat Valenciana i Catalunya.

La temporada de melons i síndries va arrancar el passat mes de maig amb les varietats més primerenques. A la selecció bàsica de síndries (ratllades i negres) i melons pell de granota s’han anat sumant en els últims anys noves referències de calibre reduït i de sabors especials com síndria mini, meló mini or, meló groc o meló sugar, entre altres.

La campanya de melons i síndries es prolonga fins aproximadament fins a finals del mes de setembre.

Consum aposta pel producte de proximitat

Javier Quiles, director de Relacions Externes de Consum, ha declarat: “En Consum mantenim la nostra aposta pel producte de proximitat també durant aquesta campanya de fruita d’estiu, i bona mostra d’això és que aquesta temporada específicament hem comprat 20.000 tones de melons i síndries a proveïdors locals, que en definitiva suposa un 17% més que la campanya anterior”.

“La major part de melons i síndries que oferim a les nostres botigues provenen de zones de cultiu d’Andalusia, Regió de Múrcia, Castella la Manxa, Comunitat Valenciana i Catalunya”, conta Quiles.

Consum col·labora amb els seus proveïdors en la planificació i projecció de la collita, ajustant els desenvolupaments varietals per a ampliar la duració de les campanyes de fruites i verdures nacionals, sempre garantint la qualitat. A més, està compromesa amb la cura del producte des de la sembra, col·laborant en la selecció de llavors i terres de cultiu per a obtenir collites naturals i respectuoses amb el medi ambient.

El canvi en l’estil de vida i els hàbits de consum han afavorit l’aparició de una oferta àmplia i diferenciada d’aliments per a ser consumits sense elaboració prèvia. Les llars són més petites, les jornades més intenses i els consumidors demanden immediatesa sense renunciar a una alimentació saludable. Aquesta demanda requereix de mesures innovadores per a conservar i distribuir menjar fresc llest per a menjar en els supermercats.

Consum treballa també en cada una de les campanyes de fruita i verdura per a oferir solucions completes, saludables, saboroses i accessibles que contribueixin a una dieta completa.

Ofereixen noves varietats per a ampliar les opcions

En el cas de la temporada de melons i síndries, a més d’oferir referències mini i noves varietats per a ampliar els sabors i les opcions de preparació, es treballa en mitges peces, quarts i diferents talls. A més, s’amplia la quarta gamma (envasats) i cinquena gamma (preparat per a menjar) adaptant-se als gustos i necessitats dels diferents tipus de llars, des dels més grans fins als més reduïts.

Aquesta adaptació a les preferències dels clients també s’ajusta en funció de la botiga, tenint en compte la seua grandària, ubicació i afluència, i segons el tipus de compra, siga física o online. D’aquesta forma, la Cooperativa afavoreix la confecció de diferents cistelles de la compra i personalitza l’experiència de client.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Fernando Roig canvia de Endesa a Naturgy i multiplica per cinc el benefici de Pamesa