El Roig Arena estrena el seu Auditori amb un acte que congrega a 2.000 assistents.
La instal·lació multiús va obrir les portes de El Mercat i va culminar la jornada amb el primer concert en el seu Auditori, a càrrec de la banda Neon Collective.

El Roig Arena prueba su Auditorio con un evento al que asisten 2.000 personas | ROIG ARENA
El futur gran recinte multiús de València, impulsat per Juan Roig, ha viscut este dimecres un nou fita amb la primera prova del seu Auditori, un espai independent de 1.200 metres quadrats que va acollir a 2.000 persones, el seu aforament màxim, en un concert de la banda Neon Collective. La jornada va incloure l’obertura de la terrassa d’El Mercat del Roig Arena i l’encesa de les pantalles gegants de la pista central, en un assaig general abans de la seua inauguració oficial prevista per a setembre de 2025.
El Roig Arena continua ajustant la seua maquinària abans de la seua obertura definitiva i, en esta ocasió, el focus ha estat en el seu Auditori. Este dimecres, 2.000 persones van participar en una prova operativa que va començar en la terrassa de El Mercat, on van poder gaudir de la seua oferta gastronòmica. Paral·lelament, els assistents van accedir a la grada de la pista central, on es van encendre les seues impressionants pantalles: el videowall de 76 metres, el videomarcador i el ribbon.
La vetlada va culminar amb el primer esdeveniment de l’Auditori: un concert de Neon Collective que va marcar l’estrena oficial de l’espai com a sala d’espectacles. Amb un pressupost superior als 300 milions d’euros, finançats íntegrament per Juan Roig, president de Mercadona, el Roig Arena es perfila com un referent nacional per a acollir esdeveniments esportius, musicals i corporatius, amb capacitat per a fins a 20.000 espectadors en mode concert.
Després de la celebració d’esta segona prova, el Roig Arena va expressar el seu agraïment a través de les seues xarxes socials per l’assistència i participació del públic en l’estrena del seu Auditori, destacant la importància d’aquests assajos per a ultimar els detalls de cara a la seua obertura oficial en 2025.
Primers passos del Roig Arena
El passat 30 de juliol, el Roig Arena va viure la seua primera gran prova operativa amb la participació d’unes 10.000 persones, en un assaig dissenyat per a simular el desenvolupament complet d’una jornada d’esdeveniment en el futur recinte.
Els assistents van poder utilitzar l’aparcament, passar pel control d’accés, gaudir de l’oferta gastronòmica en El Mercat i en Ultramarins Roig, i viure l’experiència des de la grada o la pista durant una actuació musical.
La prova, que es va desenvolupar entre les set de la vesprada i les onze de la nit, va incloure l’encesa de les seues espectaculars pantalles: un videowall de 76 metres de llarg, un videomarcador central i un ribbon LED que recorre la grada.
La vetlada va comptar amb l’actuació de la cantant Sandra Valero i va culminar amb un concert de Seguridad Social, que va posar el fermall musical a la jornada.
El Roig Arena es perfila com el futur gran recinte cobert multiús de la ciutat de València, preparat per a acollir esdeveniments esportius, d’entreteniment i corporatius.
Amb un pressupost superior als 300 milions d’euros, finançats íntegrament pel president de Mercadona, Juan Roig, amb el seu patrimoni personal, el complex obrirà les seues portes en setembre de 2025. La seua capacitat màxima estimada en format concert serà de 20.000 espectadors, la qual cosa el convertirà en un dels espais de referència a nivell nacional.