Inditex convence ao mercado e dispárase un 7% en bolsa tras o arreón do terceiro trimestre.
As accións da matriz de Zara lideran as subidas no Ibex tras elevar beneficio entre agosto e outubro un 9%
Vista exterior das instalacións de Inditex en Arteixo.
Inditex, a multinacional téxtil de Amancio Ortega, dispara no Ibex tras a presentación dos resultados dun terceiro trimestre do seu ano fiscal onde superou as perspectivas dos analistas. As accións da cotizada comezaron a sesión deste mércores liderando os gaños no Ibex, con unha suba de máis dun 7%.
A orixe do rebote está no incremento do ritmo de vendas e beneficios do terceiro trimestre, entre agosto e outubro. Nese período, a compañía incrementou un 9% o seu beneficio neto, ata os 1.831 millóns de euros, o que supón o nivel máis alto alcanzado ata agora para un terceiro trimestre, e incrementar as vendas un 4,9% ata os 9.814 millóns de euros, cunha alza do 8,4% a tipo de cambio constante.
Arredor das nove da mañá, as accións da cotizada achegábanse aos 53 euros, fronte aos 49 cos que pechou a sesión do martes.
No conxunto dos nove primeiros meses do seu ano fiscal, as vendas do grupo ascenderon a 28.171 millóns de euros, un 2,7% máis, mentres que as vendas a tipo de cambio constante creceron un 6,2%.
O marxe bruto aumentou un 3,2%, ata 16.811 millóns de euros, e situouse no 59,7% das vendas (+27 puntos básicos).
No terceiro trimestre, o marxe bruto aumentou un 6,2% ata os 6.108 millóns de euros e chegou ao 62,2% (+79 puntos básicos) das vendas.
Previsións
Os investidores premian non só os resultados do terceiro trimestre, senón tamén as previsións. O grupo de Marta Ortega e Óscar García Maceiras indicou que as vendas en tenda e online a tipo de cambio constante entre o 1 de novembro e o 1 de decembro de 2025, coincidindo coa campaña do Black Friday e o arranque do Nadal, creceron un 10,6% respecto ao mesmo período de 2024 (+9% entre o 1 de novembro e o 24 de novembro de 2025).
Na súa comunicación á CNMV, os administradores da compañía destacan o potencial de crecemento da compañía. “As nosas prioridades seguen sendo a mellora da nosa proposta de moda, a atención ao cliente, o noso enfoque na sostibilidade e a continua evolución dos nosos equipos de alto rendemento. A ampla diversificación por canle, xeografía e concepto reforza o potencial de crecemento a longo prazo do grupo”, expoñen.
“Inditex opera en 214 mercados con baixa cota de mercado nun sector fragmentado. A optimización das tendas segue o seu curso e esperamos que isto impulse novas melloras na produtividade. Esperase que o crecemento do espazo bruto anual no período 2025-2026 sitúese en torno ao 5%, con un espazo neto positivo acompañado cunha forte venda online”, apunta.