Adolfo Domínguez fortalece o seu consello coa incorporación dun directivo da propietaria de Nivea e Eucerin
Últimos movementos e resultados financeiros de Adolfo Domínguez

Adriana Domínguez, presidenta de Adolfo Domínguez, y Álvaro Alonso, s director general para el Este de Europa de Beiersdorf
Adolfo Domínguez establece a data da súa xunta xeral de accionistas. A compañía téxtil de Ourense celebrará este evento o vindeiro 30 de xullo, onde abordarase a reelección da Adriana Domínguez, presidenta executiva da empresa, como conselleira, xunto coa dos conselleiros independentes Rafael Prieto, José Luis Sainz e Diana Morato polo prazo estatutario de catro anos.
Á xunta de administración da empresa galega incorporarase Álvaro Alonso como novo conselleiro independente. No caso de acadar o si dos accionistas, Adolfo Domínguez tería o seu máximo órgano de representación formado nun 57% por conselleiros independentes.
Álvaro Alonso, licenciado en Dereito e Economía por Icade, é director xeral para o Leste de Europa de Beiersdorf, firma que xestiona marcas como Nivea, LaPrairie ou Eucerin. Segundo destacou a firma de moda de autor nun comunicado, nos seus vinte anos de experiencia, Alonso exerceu como director xeral do grupo Farlabo (2003-2011), compañía que xestiona marcas como DKNY, Lanvin e Dolce & Gabbana, entre outras.
Os números de Adolfo Domínguez
Adolfo Domínguez encara esta xunta de accionistas tras rexistrar un beneficio neto de 900.000 euros no seu último exercicio fiscal (de marzo de 2024 a febreiro de 2025), cifra que supera nun 24,4% a do ano anterior e coa que encadea xa tres anos de beneficios.
A facturación da compañía que preside Adriana Domínguez incrementouse un 7,8% no exercicio, ata os 136,5 millóns de euros, “a máis alta na última década”, segundo a empresa. As vendas comparables de Adolfo Domínguez creceron en moeda local en todos os países nos que opera, con aumentos do 9,4% en Europa, do 9,5% en México, do 2,4% en Xapón e do 12,1% no resto dos mercados nos que está presente.
Europa continúa sendo o principal mercado da marca, con España e Portugal á cabeza e un crecemento da súa facturación do 8% e do 24% respectivamente, no último exercicio fiscal. A firma abriu 25 novas tendas no seu último ano fiscal, o 43% delas en Europa.
Ademais, o negocio en liña do grupo incrementouse un 25,4% e o resultado bruto de explotación (Ebitda) situouse en 16,9 millóns de euros, un 2,6% por debaixo do obtido no exercicio anterior. Desta forma, o ecommerce da marca é xa accesible desde 31 países a través da súa tenda ‘online’ e a presenza en marketplaces internacionais como La Redoute, Galleries Lafayette, Palacio de Hierro, About You, ou Zalando.
“A tenda online encadea xa dous anos crecendo a dous díxitos, cun aumento acumulado do 53% respecto ao exercicio 2022/23. Por agora, achega o 15% da facturación anual e é unha porta de entrada importante para que novas xeracións coñezan a nosa marca, algo clave para a rexeneración da carteira de clientes dunha firma con case 50 anos de historia no mercado”, explicou o director financeiro corporativo do grupo, Rubén Martín.
Así, nos últimos dous anos, os novos clientes da firma de moda entre 25 e 34 anos multiplicáronse por cinco, mentres que os menores de 24 anos duplicáronse. Desta forma, durante o exercicio 2024/25, un de cada tres novos clientes conta con menos de 45 anos.