O Porto da Coruña, incapaz de saír das perdas tras pagar 15 millóns polos créditos de Langosteira

As débedas siguen a sombrear a viabilidade económica do porto coruñés

Puerto de A Coruña

Puerto de A Coruña. Autoridad Portuaria de A Coruña

A pesar de asinar cifras récord de ingresos, o Porto da Coruña segue inmerso en números vermellos debido á carga financeira que ten que soportar, en concepto de intereses e amortizacións, polos créditos vinculados á construción de Punta Langosteira. Case 15 millóns de euros tivo que desembolsar en 2024.

De feito, segundo informa a entidade portuaria mediante un comunicado, o consello de administración da mesma, presidido por Martín Fernández Prado, aprobou este venres as contas anuais do exercicio 2024 nas que se alcanzou unha cifra récord de ingresos de 32 millóns de euros, fronte aos 31,3 millóns anotados o exercicio precedente.

Resultado de explotación de 2,7 millóns

O resultado de explotación da sociedade, o propio da súa actividade, alcanzou os 2,7 millóns de euros, fronte aos 2,06 millóns de 2023. Non obstante, o porto coruñés segue inmerso en números vermellos, lastrado pola débeda adxunta á construción Porto Exterior.

Así, segundo a información feita pública este venres, o ente portuario, dependente de Puertos del Estado, pechou o exercicio 2024 con unhas perdas netas de 3,1 millóns de euros, fronte aos números vermellos de 3,3 millóns do ano anterior, “debido á carga financeira que supoñen os créditos contraídos con Puertos del Estado e o Banco Europeo de Inversiones para financiar a construción do Porto Exterior”.

En tan só un ano, a Autoridade Portuaria da Coruña tivo que desembolsar 14,8 millóns de euros entre intereses e amortizacións por ambos préstamos. Ademais, segundo o ente portuario, a situación empeorará a partir de 2026, cando se incrementarán as cantidades, “o que limita de forma moi substancial a capacidade da Autoridade Portuaria de acometer as inversións que son necesarias nas súas dársenas”.

Así, a entidade volve a pedir unha solución ao Goberno central. “É preciso acordar a curto prazo unha solución á débeda contraída con Puertos del Estado, e poder manter así unha xestión eficiente e capaz de responder ás necesidades das nosas empresas operadoras actuais e futuras”, expón.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta