Puig valora a Lonia en máis de 600 millóns e anticipa unha mellora de resultados.

Puig Brands, que disparou o seu beneficio neto nun 79% no último ano, calcula que a súa participación do 25% na empresa galega conta cun valor de mercado de 153 millóns de euros.

Jesús Domínguez al lado de un establecimiento de Carolina Herrera

Jesús Domínguez al lado de un establecimiento de Carolina Herrera

Cita para Puig Brands ante os seus investidores. O grupo catalán presentou este martes os resultados dun primeiro semestre de 2025 que pechou cun beneficio neto de 275 millóns de euros. A firma incrementou os seus beneficios nun 78,8% en relación ao mesmo período de 2024, segundo reflicte a documentación presentada ante a Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).

Neste sentido, a compañía que lidera Marc Puig explica este salto polos custos extraordinarios nos que incorreu o ano pasado como consecuencia do seu salto á Bolsa. Pero, ademais deste impacto, a propietaria do 25% da galega Sociedade Textil Lonia xustifica esta mellora tamén por un “crecemento dos ingresos e a continua disciplina operativa”.

A facturación do grupo aumentou un 7,6%, alcanzando os 2.299 millóns de euros no primeiro semestre mentres que o marxe bruto mantívose estable no 75,8%. Segundo a compañía, isto reflicte “a continua resiliencia do segmento de fragrancias e a eficiencia operativa, a pesar do impacto negativo do tipo de cambio”.

A ‘pegada’ de Lonia

Puig, que mantén unhas perspectivas de crecemento de vendas entre un 6% e un 8% para o que resta de ano, revisou á alza a valoración de Sociedade Textil Lonia. “O valor reflectido no estado de situación financeira (…) é de 153 millóns de euros (150 millóns de euros en decembro de 2024)”, destaca a firma.

“O aumento neto no valor da inversión corresponde aos resultados atribuídos ao grupo durante os primeiros seis meses do ano”, apunta sobre o grupo que preside Jesús Domínguez e que desenvolve a nivel internacional as marcas Purificación García e CH Carolina Herrera.

Destarte, Puig, que xa en 2024 incrementou nun 25% a valoración da Sociedade Textil Lonia, valora agora en 612 millóns o 100% do grupo con base de operacións no concello ourensán de Pereiro de Aguiar.

Esta ligazón, a accionarial, non é a única que se mantén vixente entre ambas firmas. E é que Puig recibe royalties da Sociedade Textil Lonia, pola licenza de CH Carolina Herrera. Son 18,6 millóns de euros os que Puig recibiu por esta vía nos seis primeiros meses do seu exercicio fiscal 2025.

Lonia é unha das apostas estrela de Puig. Ao marxe do seu gran negocio de perfumería e cosmética, a compañía mantén participacións do 25% na empresa galega, do 35% na brasileira Granado e do 50% na dermatolóxica Isdin.

En paralelo á presentación de resultados, Puig Brands anunciou a nomeación de Jose Manuel Albesa como deputy CEO. Trátase dun cargo de nova creación, mediante o cal Albesa poñerase á fronte de todas as divisións e reportará ao presidente e CEO do grupo, Marc Puig. Albesa compaxinará esta responsabilidade coa presidencia da área de beauty and fashion.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta