Tino Fernández (Altia) anticipa máis compras e pon ao sector da defensa no seu punto de mira.

O presidente da consultora con sede en Oleiros avanzou que a compañía está a analizar a situación de tres empresas como paso previo á súa posible adquisición.

Tino Fernández, presidente de Altia, en una imagen de archivo

Tino Fernández, presidente de Altia, en una imagen de archivo

Altia move ficha ante os plans de aumento do gasto en defensa por parte da Unión Europea. Tino Fernández, fundador, presidente e máximo accionista da consultora con sede en Oleiros recoñeceu este martes que a compañía está analizando tres empresas de diversos sectores con vistas a posibles adquisicións e unha delas conta con negocio no ámbito da defensa.

Unha delas ten unha parte que traballa en defensa e nós en defensa tamén estamos (…) Na parte de servizos temos moitos clientes en defensa (…) É un sector que ten moitos actores protagonistas. Nós temos un papel secundario, pero si, estamos e cremos que podemos tomar parte tamén de consorcios novos. Dependerá tamén de se vén esta empresa ou non”, destacou durante un encontro coa prensa.

Sen revelar nomes nin posibles importes das operacións que se están analizando, Tino Fernández si recoñeceu que se trata de empresas que poderían integrarse con soltura nunha firma do tamaño de Altia, que prevé pechar este ano cunha facturación de 300 millóns de euros e alcanzar os 330 millóns de euros en 2026. Ademais, o presidente de Altia avanzou que dúas das empresas que están analizando son españolas e que a outra é internacional, aínda que non deu máis detalles ao respecto.

Respecto aos prazos que se manexan para a operación coa compañía ligada ao sector da defensa, o presidente de Altia indicou que o proceso podería alongarse entre cinco e seis meses, aínda que se mostrou cauteloso e sinalou que aínda non hai nada pechado, polo que a transacción podería non chegar a bo porto.

Preguntado sobre o modo de financiamento destas operacións, Fernández destacou que, na medida do posible, a estratexia de Altia pasa por acometer este tipo de transaccións con recursos propios, aínda que recalcou que a compañía non ten dificultades para conseguir financiamento en caso de necesitalo.

Por outro lado, o directivo destacou o carácter familiar de Altia, ao tempo que descartou unha venda ou a posibilidade de dar entrada a unha firma de investimento na compañía, da que Fernández posúe un 81% e na que tamén está, entre outros socios, Incio Inversores, o holding da irmá de Amancio Ortega, Josefa Ortega.

Altia cambia de pel

En paralelo, Fernández aproveitou o encontro deste martes en Madrid para presentar a renovación da súa identidade de marca, unha medida coa que se dá paso a unha nova etapa tras ter celebrado o seu 30 aniversario o ano pasado. A consultora estrea imaxe e lema (Technology for real growth), “unha declaración de intencións que reforza o seu compromiso co crecemento real de clientes, profesionais e da sociedade”.

O cambio da súa identidade corporativa responde á necesidade de actualizar a súa marca para facela máis coherente coa súa evolución empresarial e reflectir tamén a integración das novas compañías adquiridas nos últimos anos.

“O proceso buscou proxectar unha identidade viva, moderna e compartida, capaz de atraer e reter talento nun sector competitivo. Nesta fase inicial do restyling inclúense as empresas cabeza do grupo noutros mercados: Noesis, en Portugal e certos mercados internacionais; e Bilbomática, na zona norte peninsular”, subliñou a firma galega nun comunicado.

Ademais, a nova identidade preséntase nun ano no que a compañía prevé alcanzar unha facturación de 300 millóns de euros e superar os 330 millóns en 2026, cun beneficio neto estimado para o presente exercicio de 24 millóns de euros (un 57% interanual máis).

A saída a Bolsa en 2010 foi un fito decisivo que nos permitiu crecer e profesionalizar a nosa estrutura cun crecemento orgánico e inorgánico moi estable. Hoxe, con máis de tres décadas de traxectoria, afrontamos o futuro con confianza, respaldados por unha marca máis forte e por un proxecto empresarial que, sen dúbida, segue gañando solidez e que seguirá comprometida co crecemento real dos nosos clientes e profesionais”, subliñou Fernández.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta