Stellantis renuncia ás súas investimentos en vehículos de hidróxeno
Stellantis deixará de apoiar coas súas investimentos o proxecto da empresa Symbio, sociedade conxunta de vehículos de hidróxeno con Michelin e Forvia, da que ten algo máis dun 33%

Exterior de la planta SymphonHy. – SYMBIO – Archivo
Stellantis retírase do hidróxeno. O fabricante multinacional con planta en Vigo deixará de apoiar coas súas investimentos o proxecto da empresa Symbio, sociedade conxunta de vehículos de hidróxeno con Michelin e Forvia, que pretendía investir na fabricación de vehículos con propulsión a través de pilas de hidróxeno.
Stellantis comprara unha participación do 33,3% na empresa hai dous anos para reforzar a súa oferta de furgonetos de hidróxeno, segundo publica Bloomberg. O fabricante de automóbiles francés representa case o 80% do volume de negocio de Symbio.
Turbulencias
As empresas dedicadas á mobilidade do hidróxeno tiveron dificultades para crecer debido ao elevado custo do combustible, a falta de estandarización e a escasa infraestrutura. Ademais, os motores eléctricos de batería convertéronse na principal alternativa aos de gasolina e gasóleo para furgonetos e turismos dentro de Europa.
Stellantis intenta mellorar as súas vendas en Europa e Estados Unidos tras un difícil período baixo a dirección de Carlos Tavares. O mercado espera que o seu sucesor, Antonio Filosa, antigo xefe de Jeep, cambie a estratexia de produto para introducir vehículos máis asequibles e superar os obstáculos comerciais en ambos mercados.