Ivace+i Internacional i Ascer promocionen el sector ceràmic de la Comunitat Valenciana a Brussel·les

La iniciativa s’ha desenvolupat en un seminari organitzat a l’Associació Belga de la Construcció, EMBUILD

Ivace+i Internacional y Ascer promocionando el sector azulejero de la Comunitat Valenciana en Bruselas

Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme que dirigeix Marián Cano, i l’Associació Espanyola de Fabricants de Taulells i Paviments Ceràmics (ASCER) han celebrat a Brussel·les un seminari sobre ceràmica i arquitectura dirigit a prescriptors, dissenyadors i distribuïdors.

La directora general d’Emprenedoria i Internacionalització, Ester Olivas, ha explicat que esta acció forma part de les iniciatives desenvolupades amb el sector per continuar reforçant la promoció del taulell en mercats prioritaris, “amb accions dirigides a professionals que puguen prescriure este producte en diferents projectes arquitectònics i d’interiorisme”.

Es tracta d’una acció emmarcada dins del Pla de Promoció Exterior d’Ivace+i Internacional, amb el qual “es pretén donar a conéixer i ampliar el coneixement sobre els sectors productius valencians en mercats estratègics”, ha indicat Olivas.

En esta ocasió, “hem organitzat un seminari dirigit a prescriptors i distribuïdors a Bèlgica, en el qual han participat deu empreses taulelleres de la Comunitat, amb una mostra representativa del gran potencial i la gran versatilitat del ‘Tile of Spain’”, ha explicat Olivas.

El seminari, celebrat el dijous 26 de juny a la seu de l’Associació Belga de la Construcció, EMBUILD, ha comptat amb una ponència tècnica a càrrec de l’estudi valencià Viruta Lab sobre l’ús de la ceràmica en l’arquitectura contemporània. A més, s’ha celebrat una exposició on les 10 empreses participants han presentat les seues últimes col·leccions.

Les empreses que han participat en esta acció han sigut: Arcana, Argenta, Azteca, Decocer, Dune, Exagres, Grespania, ITT, STN i Tau.

Amb l’objectiu de difondre esta acció en el mercat i aconseguir la màxima assistència, des d’Ivace+i Internacional s’ha posat en marxa un microsite específic amb el catàleg i la informació de les empreses participants.

Bèlgica va ocupar en 2024 la dotzena posició en el rànquing de destinacions dels paviments i revestiments ceràmics de Tile of Spain, amb unes vendes per valor de 74,5 milions d’euros. Entre gener i abril de 2025, les vendes han sigut de 26,7 milions d’euros, i Bèlgica ha escalat fins a la desena posició del rànquing.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deja una respuesta

Ahora en portada