Actualizado
Ivace+i Internacional ofereix serveis gratuïts a empreses afectades per la DANA.
Ivace+i, a través de la seua Xarxa Exterior, presta atenció personalitzada per a donar suport a l'entrada i consolidació d'empreses en mercats internacionals.
Foto: GVA
Ivace+i Internacional, dependent de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, ha posat a disposició de les empreses valencianes afectades per la DANA els seus serveis personalitzats i accions de promoció exterior de manera gratuïta.
La titular de la Conselleria d’Innovació, Marián Cano, ha assenyalat que aquesta mesura s’afegeix a la bateria d’iniciatives que el seu departament està duent a terme per a donar suport al sector empresarial afectat per la riuada, “amb l’objectiu de minimitzar al màxim les seues despeses i facilitar en la mesura del possible la tornada a l’activitat empresarial”.
Ivace+i Internacional, a través de la seua Xarxa Exterior, ofereix un conjunt de serveis personalitzats per a donar suport a l’entrada i consolidació de les empreses en mercats internacionals. A aquests serveis, s’inclouen accions del Pla de Promoció Exterior, dissenyat per a impulsar la visibilitat dels productes i empreses de la Comunitat en mercats clau.
Segons ha explicat Ester Olivas, directora general d’Emprenedoria i Internacionalització, la Xarxa Exterior ofereix “suport útil i pràctic a l’exterior” a les companyies en un procés que comporta dificultats i necessita recursos econòmics i humans.
A través de les seues delegacions, Ivace+i Internacional ofereix una àmplia gamma de serveis personalitzats, adaptats a les necessitats i la fase d’internacionalització de cada empresa.
Entre els serveis disponibles, les empreses poden sol·licitar viatges de prospecció, estudis de mercat, cerca de canals de distribució, acompanyament a fires internacionals o agendes de contactes per a missions comercials, entre altres.
Aquests serveis tenen un cost que varia entre 100 i 500 euros, segons el tipus de servei i la grandària de l’empresa. No obstant això, a partir del 2 de desembre, seran gratuïts per a les empreses valencianes afectades per la riuada, amb l’objectiu de facilitar la recuperació de la seua activitat.
Així mateix, les empreses podran participar sense cost algun en les accions de promoció d’Ivace+i Internacional per a 2025, amb una bonificació del 100%.
Les companyies interessades hauran de sol·licitar aquests serveis a través de internacional@ivace.gva.es. Des de les oficines d’Ivace+i Internacional a la ciutat de València s’atén de manera personalitzada a l’empresa amb la finalitat de conéixer les seues necessitats i assessorar-la adequadament.