DIA també s’endinsa en el menjar preparat: «Si ho ha dit Juan Roig (Mercadona), sempre té raó, té molt de nas»
El CEO de la companyia assegura que este segment "està marcant tendència en el mercat" i confirma que treballen per a "continuar evolucionant" en este àmbit.
(Foto de ARCHIVO) El CEO de Dia España, Ricardo Álvarez. Fernando Sánchez / Europa Press
Ricardo Álvarez, CEO de DIA a Espanya, ha assegurat que la companyia que lidera “està treballant” per a “evolucionar” en el segment de menjar preparat per a emportar i que, sens dubte, van a coincidir en la línia que segueix Mercadona, de potenciar aquesta àrea: “Si ho ha dit Juan Roig, sempre té raó. Té molt de nas”.
Així ho ha exposat durant el Congrés de l’Associació de Fabricants i Distribuïdors (Aecoc) celebrat a València, en el Roig Arena, on el president de Mercadona ha marcat com un dels objectius prioritaris del gegant de la distribució a Espanya créixer en la seua secció de ‘Llest per a menjar’, de menjar ja cuinat.
«Ara hi ha moltíssima més tecnologia perquè ‘El Cap’ -com a Mercadona denominen al client- no cuine en sa casa. Si les nostres tataràvies hagueren tingut la tecnologia que hui tenim, tampoc haurien cuinat», ha apuntat Juan Roig.
En roda de premsa, Ricardo Álvarez, ha elogiat a Roig i al seu “nas” i ha assegurat que “el menjar per a emportar està marcant tendència en el mercat”. Per això, el CEO de DIA Espanya ha confirmat: “Estem treballant en això i volem continuar evolucionant en aquest sentit”.
Rànquing de supermercats
Mercadona ha consolidat en 2024 la major diferència històrica front als seus principals competidors a Espanya. La cadena presidida per Juan Roig va tancar l’exercici amb unes vendes de 38.835 milions d’euros, la qual cosa suposa un creixement del 9% respecte a l’any anterior.
Amb aquesta xifra, la firma valenciana no sols reforça el seu lideratge en la distribució alimentària, sinó que a més aconsegueix superar en un 54% la facturació conjunta de Carrefour, Lidl, Dia i Alcampo, que van arribar als 25.214 milions d’euros.