Gortázar (CaixaBank), sobre el Roig Arena: «És una meravella d’estètica i acústica, un llegat immens per a València»
CaixaBank està "encantat de ser el patrocinador principal"
Maria Luisa Martínez (CaixaBank) y Víctor Sendra (Roig Arena)
Gonzalo Gortázar, conseller delegat de Caixabank, s’ha desfet en elogis cap a Juan Roig, president de Mercadona, després d’haver conegut ‘in situ’ el Roig Arena. “És una meravella d’estètica i acústica, un llegat immens per a València per als que estimem molt a València”, ha dit durant la presentació de resultats del tercer trimestre de CaixaBank després de preguntes d’Economia Digital.
Tal com ha narrat el directiu, tot el consell d’administració de CaixaBank va estar el passat dimecres visitant el Roig Arena, un recinte que també suporta l’entitat financera. “La veritat és que estem encantats de ser patrocinador principal“, va apuntar Gortázar.
“Vam estar tot el consell d’administració el dimecres visitant la instal·lació, comprovant l’activació que María Luisa i el seu equip estan fent amb el nostre patrocini. Estem molt alineats“, ha assegurat Gortázar.
El conseller delegat ha incidit en la repercussió que tindrà el recinte “per a València i per als molts que estimem València, que venim ací, i els molts més que crec que vindran a gaudir de tot el que pot passar i el que es pot fer en aquest Roig Arena”
A principis d’aquesta setmana es va conéixer que CaixaBank i València Basket havien renovat el seu acord de col·laboració per a les quatre pròximes temporades, fins a la 2028-29, i caminaran de la mà en el Roig Arena, el recinte impulsat per Juan Roig, president de Mercadona.
D’aquesta forma, es manté una aposta que arribarà als 20 anys d’ambdues entitats unint esforços i compartint valors, confirmant el suport global que presta CaixaBank com a col·laborador tant de la categoria masculina com de la femenina, així com en Cantera i l’Escola, i la seua ajuda en el programa One Team de responsabilitat social corporativa que desenvolupa l’entitat ‘taronja’. El seu patrocini també amb el Roig Arena converteix la seua aposta en transversal.
Olga García, directora territorial de CaixaBank a la Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia, va rubricar en les instal·lacions del club aquest nou acord juntament amb Enric Carbonell, director general de València Basket.
Llegir més: El director general de Consum, davant el Roig Arena: «Porta poc temps construït i ja és un emblema»
L’acord assolit entre les dues parts renova un compromís de CaixaBank amb el club que arribarà als 20 anys de durada. Mitjançant el mateix, la marca s’ha traslladat juntament amb València Basket al Roig Arena, on compten amb presència audiovisual en diferents suports, i els equips de Cantera i Escola al complet lluiran la imatge de l’entitat en les seues equipacions. A més, aquesta aliança permetrà que els clients de l’entitat financera visquin experiències úniques en el nou estadi, destaca l’entitat financera.