Els productes de Hacendado no estaran en el Roig Arena: estes són les marques que patrocinen el pavelló.
El recinte aposta per El Pozo, Heineken, Coca-Cola, Danone o Nestlé entre altres patrocinadors.

Roig Arena e Iberdrola. Imagen: Roig Arena
L’Arena Roig, el gran recinte multiusos construït a València sota l’impuls i finançament íntegre del president de Mercadona, Juan Roig, ultima la seua posada en marxa amb una cartera de patrocinis que s’allunya del model tradicional de la cadena de supermercats. Davant la hegemonia de les marques pròpies als lineals de Mercadona (Hacendado, Deliplus o Bosque Verde), el pavelló ha apostat per envoltar-se de grans fabricants de consum massiu com Heineken, Coca-Cola, Danone, Grefusa, Nestlé o Diageo.
L’estrena oficial del recinte, la qual inversió final superarà els 300 milions d’euros, està prevista per al pròxim 6 de setembre amb un concert homenatge al cantant valencià Nino Bravo.
Aquest esdeveniment marcarà l’inici de l’activitat d’un espai que ja va realitzar proves de funcionament a mitjans d’agost i que es convertirà en seu de múltiples esdeveniments esportius i culturals, entre ells els partits de la Lliga ACB del València Basket i la Copa del Rei de bàsquet en febrer de 2026.
Una estratègia de patrocinis
En els últims mesos, l’Arena Roig ha tancat deu aliances comercials, de les quals sis corresponen al sector de l’alimentació i les begudes. Totes elles en règim d’exclusivitat, la qual cosa garanteix als patrocinadors un posicionament privilegiat dins de les instal·lacions.
- Heineken: va ser el primer gran acord, signat al gener. La cervesera multinacional es va convertir en founding partner i proveïdora exclusiva de cervesa a través de les seues marques Heineken, Amstel i El Águila. A més de estar present en bars i zones de restauració, instal·larà punts d’autoservici en el recinte.
- Coca-Cola: la companyia de refrescos ocupa també la categoria de founding partner. A través de Coca-Cola Europacific Partners subministrarà en exclusiva totes les seues marques, com Fanta, Sprite, Aquarius, Royal Bliss i Fuze Tea.
- Danone: participa amb una “col·laboració exclusiva” que inclou la seua marca d’aigua mineral Lanjarón i les begudes vegetals Alpro, disponibles en les àrees de restauració del recinte.
- Diageo: la multinacional d’espirituosos s’associa a l’Arena Roig mitjançant la marca Johnnie Walker, que dóna nom i contingut a una de les zones VIP.
- Lanjarón.
- Nestlé: a través de Nespresso, la companyia serà la proveïdora oficial de cafè en tots els esdeveniments del pavelló.
- Grefusa: l’empresa valenciana es converteix en soci exclusiu de snacks, fruits secs i patates durant els propers dos anys. Les seues marques Gublins, Mister Corn, Snatt’s i Patates Artesanes estaran disponibles en tots els punts de venda del recinte.
- El Pozo: s’ha sumat com a última incorporació quant a patrocinadors. La murciana del Grup Forts ha volgut posicionarse com a referent en el projecte de Juan Roig.
L’Arena Roig ha diversificat també les seues aliances fora del sector alimentari:
- Caixabank, com a banc oficial, i Iberdrola, com a suministradora d’electricitat, ocupen la màxima categoria de founding partners.
- LG ha firmat un acord estratègic per equipar al recinte amb una pantalla interior de 76 metres d’ample, una de les majors d’Europa, una altra exterior de 300 metres quadrats, així com 500 monitors addicionals, que sumen 1.700 metres quadrats de superfície LED.
- Extreme Networks completa el llistat de socis com a proveïdor de la infraestructura de xarxa sense fils i cablejat del pavelló.
- Hospital Quirónsalud València.
Un model diferent al de Mercadona
El contrast entre el model de patrocini de l’Arena Roig i l’estratègia comercial de Mercadona és evident. Mentre que la cadena de supermercats ha construït el seu lideratge a Espanya sobre el pes de les marques pròpies, el pavelló valencià ha apostat per un ecosistema de grans ensenyes internacionals i nacionals que aporten prestigi i projecció global.
Aquest enfocament respon a la vocació del recinte de posicionar-se com un referent cultural, esportiu i d’entreteniment a nivell europeu, en línia amb els estàndards dels grans estadis i arenes internacionals.
L’Arena Roig: projecte amb vocació internacional
L’Arena Roig, amb capacitat màxima per a 20.000 espectadors en mode concert, no només albergarà bàsquet i música, sino també espectacles, convencions empresarials i esdeveniments corporatius. La inversió, sufragada al 100% amb el patrimoni personal de Juan Roig, ascendeix ja a més de 300 milions d’euros.
El recinte busca situar a València en el mapa de les grans ciutats europees capaces d’atraure gires internacionals, esdeveniments esportius de primer nivell i propostes culturals de abast massiu.
Amb el suport de patrocinadors com Heineken, Coca-Cola, Danone, Nestlé o Grefusa, l’Arena Roig inicia la seua marxa amb una sòlida base comercial i la promesa de convertir-se en un motor econòmic, cultural i social per a la Comunitat Valenciana.