La patronal de la fusta tanca la porta a Salva Navarro per a continuar en la CEV: «Estem molt escocits»
El rival de Salvador Navarro necessita almenys el 20% dels vots delegats per a poder presentar-se i per aconseguir-ho té dues setmanes.
El rival de Salvador Navarro necessita almenys el 20% dels vots delegats per a poder presentar-se i per aconseguir-ho té dues setmanes.
Més de 200 empresaris i directius de la província d'Alacant assisteixen al primer encontre empresarial organitzat per Economia Digital, que desborda totes les expectatives.
El rival de Salvador Navarro necessita almenys el 20% dels vots delegats per a poder presentar-se i per aconseguir-ho té dues setmanes.
Més de 200 empresaris i directius de la província d'Alacant assisteixen al primer encontre empresarial organitzat per Economia Digital, que desborda totes les expectatives.
La data límit per a inscriure's en la iniciativa, amb la qual la naviliera busca adaptar-se millor a les necessitats dels seus públics objectius, és el 10 d'octubre.
La proposta, ja sobre la taula de l'Autoritat Portuària de València, planteja un termini de concessió de 30 anys.
D'entre la Comunitat Valenciana, Múrcia i les Balears, només Alacant concentra el 15% de la inversió en turisme que gestiona aquesta entitat financera.
Aguado assegura que no hi ha alternativa pública a Salva Navarro i que "hi ha gent amb maduresa suficient com per anar posicionant-se"
La indústria alacantina coincideix: l'estratègia bifocal i la captació de talent entre les claus assenyalades pels ponents com a base de l'emprenedoria.
Grans empreses com Sabadell i Hidraqua, líders locals com Magic Hotels o Carmencita i multitud de representants patronals i empreses de totes les dimensions abarroten el MARQ en el primer esdeveniment d'Economia Digital a Alacant.
Estos empresaris hotelers alerten del preocupant creixement de la turismofòbia i demanen mesures a les administracions competents.
Jesús Navarro, de Carmencita, també defén el potencial de la província i del país, de manera més espontània: "A Espanya la gent vol viure, no importa que estiga Pedro Sánchez o Feijóo, són igual de burros. Espanya i Alacant són un paradís"
Rosana Perán (Pikolinos) ressalta la necessitat d'una estratègia bifocal per a sobreviure en el sector del calçat.
Rosana Perán (Pikolinos) subratlla la necessitat d'una estratègia bifocal per a sobreviure en el sector del calçat
La companyia assumeix amb aquest reforç el repte d'acompanyar al sector financer en l'adaptació a marcs normatius europeus com DORA i NIS2.