Sesderma creix un 10% i arriba als 101,3 milions fins a setembre, impulsada per la seua expansió internacional.
El grup dermoestètic valencià creix a Rússia, Mèxic i Estats Units i es consolida a la Xina.

Sede de Sesderma
El grup dermocosmètic valencià Sesderma manté la seua senda de creixement en 2025 amb una facturació acumulada de 101,3 milions d’euros fins a setembre, un 10% més que en el mateix període de l’any anterior. Segons els comptes del grup, l’impuls s’ha concentrat en el tercer trimestre, amb els mesos d’agost i setembre com els de major dinamisme de l’exercici.
El creixement es recolza en l’expansió internacional, que registra un augment del 14% i supera els 78,3 milions d’euros de facturació acumulada. Aquest avanç ha permès a Sesderma reforçar la seua presència en els principals mercats internacionals i consolidar la seua posició com a referent global en dermocosmètica.
L’àrea internacional del grup liderat pel dermatòleg Dr. Gabriel Serrano es manté com el principal motor de creixement, amb un destacat avanç en Rússia, Mèxic i Estats Units. En conjunt, les filials amb augment de vendes registren un creixement del 17%, consolidant l’estratègia global del grup, especialment en Xina i altres àrees d’Àsia.
Mercat nacional i divisió professional
D’altra banda, en el mercat nacional, Sesderma manté un nivell d’activitat estable, amb una facturació acumulada de 23 milions d’euros fins a setembre.
Dins d’aquesta xifra destaca Dermopartners, la unitat de negoci de fabricació a tercers, que continua creixent any rere any i ha assolit una facturació de 9,1 milions d’euros a tancament de setembre. Amb més de 30 anys d’experiència, Dermopartners col·labora amb clients de tot el món, desenvolupant i assessorant solucions personalitzades adaptades a les necessitats de cada mercat.
De cara a 2026, la divisió ja té signats nous projectes estratègics, tant amb clients actuals com amb noves incorporacions, consolidant la seua posició com un dels pilars industrials del grup.