The Terminal ofereix una inversió de tres milions per a transformar l’última base de la Copa Amèrica.
La proposta, ja sobre la taula de l'Autoritat Portuària de València, planteja un termini de concessió de 30 anys.

Victory by TTH, la propuesta de The Terminal para la última base de la America’s Cup
L’Autoritat Portuària de València (APV) té des de fa uns dies sobre la taula diverses propostes per donar un nou ús a l’antiga base del Victory Challenge per a l’America’s Cup a la Marina. Entre les mateixes, s’ha presentat en termini i forma també Victory by TTH, un projecte que sorgeix com l’evolució natural per al creixement de The Terminal Hub, espai de referència en innovació i emprenedoria, en la seua vocació per seguir albergant projectes empresarials de referència a nivell tant nacional com internacional.
La iniciativa contempla una inversió propera als 3 milions d’euros en la reforma i planteja un termini de concessió de 30 anys, el que reforça el seu caràcter d’aposta a llarg termini per contribuir a consolidar la Marina com el districte d’innovació més important de la nostra ciutat.
La proposta inclou a més una oferta econòmica que en funció de l’evolució del projecte podria elevar la contribució total a la ciutat de València fins a 300.000 euros a l’any.
La presentació de Victory by TTH busca reforçar la visió compartida per l’Ajuntament de València i l’Autoritat Portuària de convertir la Marina en un enclavament tecnològic i en un motor econòmic i social i, per tant, no ser tan sols un projecte empresarial al ús.
The Terminal ja acull a IBM, Cambra, fons d’inversió i startups
The Terminal Hub no disposa d’espai suficient per donar cabuda a la creixent demanda d’empreses referents a nivell internacional que busquen establir-se a València. En a penes un any de funcionament, ha consolidat una comunitat formada per corporacions com IBM, Cambra de Comerç, universitats, fons d’inversió i startups de tot el món.
El projecte s’apoya en un model d’èxit demostrat, el model The Terminal Hub la missió del qual és que totes les empreses i els seus hubbers estiguen alineats amb els quatre eixos estratègics —tecnologia, innovació, inversió i talent—. Estos pilar…