Etiem, a marca coruñesa que viste a Broncano e ao persoal de terra de Iberia, multiplica por cinco os seus beneficios.

A firma de Javier Cañás Caramelo rematou o exercicio 2024 cun beneficio de 1,4 millóns e, tras un proceso de axuste, logrou o maior aumento de marxe sobre vendas da súa historia.

South elige a la empresa coruñesa Etiem para diseñar sus nuevos uniformes / Etiem

South elige a la empresa coruñesa Etiem para diseñar sus nuevos uniformes / Etiem

Con base de operacións no concello coruñés de Arteixo, o mesmo no que se ubica o xigante Inditex, a marca galega de lujo asequible Etiem endereza o seu balance. Pilotada polo deseñador Javier Cañás Caramelo, un dos fundadores da téxtil Caramelo, o pasado ano, cando se cumpriron dúas décadas do seu nacemento, multiplicou por cinco os seus beneficios tras un proceso de axuste que o levou a acadar o maior aumento de marxe sobre vendas da súa historia.

Etiem é unha sastrería en toda regra que ofrece roupa urbana para home e muller. O seu nome adoita aparecer en medios especializados no sector da moda polas persoas a quen viste, como é o caso do presentador David Broncano e outros colaboradores do programa A Revuelta, de Televisión Española. Este ano tamén foi elixida por IAG, a matriz de Iberia, para uniformar ao persoal de South Europe Ground Services, a nova filial de handling do grupo de aviación. A compañía coruñesa foi elixida tras competir nun concurso entre catro posibles provedores. Con presenza en El Corte Inglés, recentemente tamén acordou vestir en actos oficiais e presentacións aos xogadores da Cultural Leonesa, recentemente ascendidos a Segunda División.

Ano de recuperación

A sastrería non posúe números abultados, como outras compañías galegas do téxtil máis alá de Inditex. Con todo, o pasado ano sentou as bases para un maior crecemento. Con algo máis de 70 empregados en plantilla, elevou os seus activos dos 10 aos 11,5 millóns. Con un patrimonio neto de 3,7 millóns, a cifra de negocio da compañía reduciuse un 7%, ata quedar en 14,5 millóns.

Con todo, segundo explican os administradores no seu informe de xestión, o obxectivo da empresa o pasado ano “consistía na recuperación dos marxes comerciais da actividade”. E iso logrouno.

Menos puntos de venda, máis marxe

“Para a consecución deste, reduciuse a oferta de produtos con menor rendemento e a supresión de puntos de venda propios e con terceiros”, explica. Esa medida foi a que determinou o retroceso na cifra de vendas pero, á vez, tamén derivou “nun aumento considerable do marxe sobre vendas, o maior do ciclo histórico da compañía”. “Dito aumento do marxe comercial produciu un importante beneficio ordinario durante 2024”, engaden.

Segundo queda reflectido no balance da compañía, consultado por Economía Dixital Galicia a través da plataforma Insight View, Etiem Téxtil pechou o ano con un beneficio neto de case 1,4 millóns de euros, multiplicando por cinco os beneficios obtidos en 2023, que quedaron en algo máis de 277.000 euros. O resultado de explotación, o propio da actividade da compañía, dobrouse, de 1,1 a 2,15 millóns.

Con uns gastos de persoal de 2,7 millóns, unha das claves estivo nos axustes nos gastos: os aprovisionamentos baixaron desde os 10,4 aos 7,5 millóns.

Plan de negocio

Na súa memoria detállase que dos 14,5 millóns que rexistrou en ingresos, 781.000 euros proceden de vendas dentro de Galicia.

Segundo os seus administradores, “estes resultados permiten á compañía, ademais de consolidarse entre os seus clientes estratéxicos, seguir saneando o seu activo e reducir o seu pasivo financeiro”.

Ademais, indican que, unha vez normalizada a súa actividade, porá en marcha un plan de negocio de futuro, baseado non só en manter os marxes comerciais, senón en avanzar na busca de novos distribuidores no estranxeiro, potenciar novas liñas de produto como a zapatería e os complementos e afondar na adaptación dixital da empresa.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta