A consultora de José Blanco multiplica-se en Bruxelas e ficha como lobista para catro novas empresas.
Acento Public Affairs incorporou á súa carteira de clientes en Bruxelas ao longo de 2025 a entidades como AstraZeneca, a patronal do gas, a Asociación Española de Quiropráctica ou Theramex Healthcare.

El exministro de Fomento, José Blanco / EFE
Acento Public Affairs fíxose forte en Bruxelas. A consultora fundada polos exministros José Blanco e Alfonso Alonso captou a un total de catro novos clientes para facer lobby ante instancias europeas.
O Rexistro da Transparencia da Unión Europea revela que Acento Public Affairs ofreceu os seus servizos de asesoramento en aspectos relacionados coa “diplomacia corporativa” e “relacións institucionais” a un total de once empresas no que vai de ano.
A falta de dous meses e medio para o peche de 2025, a compañía xa traballou co mesmo número de clientes que ao longo de todo 2024, aínda que se incorporaron algúns nomes propios que agora irrompen na listaxe. É o caso da Asociación Española do Gas, a Asociación Española de Quiropráctica, AstraZeneca, Theramex Healthcare Spain e Veolia Environnement (dona de Agbar), para a que xa realizara encargos similares en anos anteriores e que agora volve emerxer na listaxe.
De Pharma Mar a Huawei e a LFP
Estas cinco entidades pasaron a formar parte dunha carteira de clientes de Acento Public Affairs na que, pola contra, xa non figuran firmas como Pharma Mar, Mediapro, a Liga de Fútbol Profesional (LFP), a Embaixada de Marrocos ou a chinesa Huawei, que desde hai meses atópase no punto de mira do presidente dos Estados Unidos, Donald Trump.
Estes cinco clientes aportaban uns ingresos que se movían desde os menos de 10.000 euros de Pharma Mar ou Mediapro ata a franxa de entre 500.000 e 600.000 euros no caso da Embaixada de Marrocos. Huawei, pola súa banda, deixou entre 200.000 e 300.000 euros a Acento Public Affairs polos seus servizos de representación no ano 2024, cantidade que se reducía ata os 50.000-100.000 euros da LFP.
Ao tratarse dun exercicio aínda en curso, o Rexistro de Transparencia da Unión Europea non desglosa os importes aboados pola Asociación Española do Gas, a Asociación Española de Quiropráctica, AstraZeneca, Theramex Healthcare Spain e Veolia Environnement. Deste modo, descoñécese se estas cantidades permitirán suplir a perda da Embaixada de Marrocos e Huawei, que en 2024 aportaron arredor de tres cuartas partes do negocio total de Acento Public Affairs en Bruxelas.
A consultora que ten a José Blanco (exministro de Fomento con Zapatero) como socio fundador e CEO e Alfonso Alonso (exministro de Sanidade con Rajoy) como presidente obtivo en 2024 algo máis dun millón de euros polas súas actividades como grupo de interese en instancias europeas.
Os números de Acento Public Affairs
Acento Public Affairs obtén en Bruxelas algo máis dunha décima parte da súa facturación, que en 2024 elevouse un 22%, ata alcanzar os 9,58 millóns de euros. Este novo incremento na súa cifra de negocio trasladouse con aínda maior intensidade a un beneficio neto que se disparou un 47% e superou os 2,09 millóns de euros.
A firma, que se inscribiu no rexistro de lobbies da Unión Europea en outubro de 2020, logrou pulverizar a barreira dos catro millóns de euros en activos baixo xestión (4,15 millóns).
Na cúpula da entidade atópanse expolíticos do PP e o PSOE como os xa mencionados José Blanco e Alfonso Alonso, así como nomes propios entre os que figura Elena Valenciano, exvicesecretaria xeral do PSOE e exeurodeputada, así como de Valeriano Gómez, exministro de Traballo durante o goberno de José Luis Rodríguez Zapatero, ou José María Lassalle, exsecretario de Estado de Cultura con Mariano Rajoy.
No consello asesor da consultora tamén están presentes Elena Pisonero (exsecretaria de Estado de Economía), Joan Clos (exalcalde de Barcelona e exministro de Industria) ou Clara Aguilera (exconselleira de Agricultura de Andalucía).