Actualizado
Bimani, a marca de moda de Laura Corsini, reforza a súa cúpula con un ex de Inditex e Scalpers.
A firma incorpora a Íñigo Zaldivar como director xeral para que “lidere o crecemento orgánico e a expansión da compañía”

Iñigo Zaldívar, director general de Bimani – BIMANI – Archivo
Bimani, a marca de moda española de Laura Corsini –prima da condesa de Osorno Belén Corsini– nomeou como director xeral a Íñigo Zaldívar, ex de Scalpers, AWWG e Inditex, para que lidere o crecemento orgánico e a expansión da compañía, segundo informa nun comunicado.
En concreto, Bimani, fundada en 2016, conta cun modelo de negocio completamente propio e unha forte presenza dixital, o que lle permitiu construír unha “comunidade fiel e en constante crecemento”.
Zaldívar conta cunha traxectoria de 15 anos no sector moda, tendo ocupado posicións en AWWG, Scalpers e Inditex, onde ocupou o cargo de control de desviación de produtos durante un ano. Por outra banda, en Scalpers liderou a área de negocio e operacións, levando á firma a multiplicar por 11 tanto as vendas como o Ebitda para posicionala de forma sólida nun mercado altamente competitivo.
A súa incorporación, efectiva desde o pasado mes de xullo, permitiralle a Bimani executar con maior eficiencia a súa estratexia de crecemento e consolidación, optimizando o potencial da marca, por agora, no mercado nacional. A prioridade desta nova etapa centrarase en reforzar a notoriedade, o posicionamento aspiracional e a presenza ‘retail’ da firma, baixo un modelo de desenvolvemento sostible.
Con esta fichaxe, Laura Corsini, fundadora da marca, seguirá como conselleira delegada da firma, centrando o seu labor na definición da visión creativa e a estratexia a longo prazo da compañía, asegurando o seu crecemento e posicionamento no mercado.
Reorganización en Bimani
Bimani precisou que esta reorganización responde á vontade de profesionalizar aínda máis a estrutura directiva ante os novos retos do sector. Así, con esta incorporación reforza o seu compromiso e abre un horizonte de oportunidades que fortalecerán a presenza e o impacto na industria.
A firma de moda conta na actualidade cunha plantilla de máis de 90 traballadores e sete puntos de venda propios en España, que están localizados en Madrid Velázquez e Barquillo, Barcelona Rosselló e L’Illa Diagonal, Valencia, Sevilla e Zaragoza, así como sete espazos en El Corte Inglés (Bilbao, Murcia, Madrid Goya, Madrid Pozuelo, Madrid Sanchinarro, Valencia Sorolla e A Coruña), ademais de contar coa súa tenda ‘online’.