Gadisa supera os 1.600 millóns de facturación e dispara os seus investimentos

O grupo de distribución galego elevou as súas vendas nun 4,5% en 2024, roza os 9.000 empregos e suma 475 puntos de venda

Sede del grupo Gadisa Retal, en Betanzos

Sede del grupo Gadisa, que en 2023 elevó su cifra de negocio hasta los 1.569 millones de euros

Gadisa Retail suma e segue. O grupo de distribución galego presentou este luns os resultados do seu exercicio fiscal 2024. A través dun comunicado, a firma que dirixe Roberto Tojeiro revela que pechou o ano pasado cunha facturación bruta de 1.640 millóns de euros, sen incluír actividades noutros sectores.

Trátase dun avance do 4,5% respecto aos 1.569 millóns de euros colleitados en 2023. “Este crecemento sostido traduciuse en 322 novos postos de traballo, o que eleva o seu equipo humano até 8.880 persoas, aos que se suman máis de 1.000 empregos vinculados á súa rede de franquías Claudio e Claudio Express“, destaca a empresa.

Gadisa subliña que estes resultados reafirman “o seu compromiso con Galicia e cun modelo de distribución que xera valor no territorio”. Non en van, a súa achega ás arcas públicas superou os 160 millóns de euros, “unha contribución diaria próxima ao medio millón que reflicte o impacto real e directo da súa actividade na economía galega”.

Máis investimentos

Gadisa Retail rexistrou estas cifras nun ano no que disparou a súa investimento un 80,9%, ata os 24,9 millóns de euros. “Este esforzo permitiu ampliar e renovar puntos de venda, modernizar centros loxísticos e reforzar as instalacións estratéxicas, como a nova plataforma de peixe no porto da Coruña e a de produto fresco no polígono de Piadela. Todo iso cun enfoque centrado na eficiencia enerxética, a dixitalización e a experiencia de compra, claves para responder ás necesidades do consumidor actual”, recalca a compañía.

En paralelo, a firma tamén pon en valor a súa “solidez financeira” despois de que os seus fondos propios se elevasen un 13,7%, ata alcanzar os 714,7 millóns de euros.

Os fondos propios tamén medraron: 714,71 M€, un 13,66% máis que o exercicio anterior, o que reflicte a solidez financeira da compañía.

Gadisa Retail conta con máis dun millón de clientes e nutre dunha rede de provedores locais que roza a barreira do milleiro. “Esta cultura empresarial favorece a sustentabilidade e o crecemento, destinando preto de 550 millóns de euros en 2024 en comprar produtos de proximidade. As relacións baseadas na confianza e a visión a longo prazo son o motor de desenvolvemento dun tecido empresarial innovador e competitivo”, explica a empresa galega.

“A cercanía ao cliente é unha das sinais de identidade de Gadisa Retail. A peche de 2024, a compañía contaba con máis de 400.000 m² de superficie, distribuídos en 475 puntos de venda das súas diferentes liñas de negocio: Gadis, Gadis Hiper, Cash Ifa, Casa Claudio, e os establecementos franquiciados Claudio e Claudio Express“, engade a compañía a través dun comunicado.

Esta rede comercial recibiu un novo empurrón da man de 12 novas aperturas e reformas en tendas existentes co obxectivo de “ofrecer unha experiencia de compra cómoda, moderna e personalizada”.

Gadisa, que subliña que o 96,4% dos seus contratos son indefinidos, levou a cabo máis de 2.400 colaboracións e patrocinios dirixidos a iniciativas sociais, culturais, deportivas e medioambientais ao longo dun 2024 no que valorizou máis de 9.000 toneladas de cartón, plástico e madeira, e empregou máis de 7,7 millóns de caixas reutilizables, reducindo así o número de envases de único uso.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta