Gadisa supera os 1.600 millóns de facturación e dispara os seus investimentos
O grupo de distribución galego elevou as súas vendas nun 4,5% en 2024, roza os 9.000 empregos e suma 475 puntos de venda

Sede del grupo Gadisa, que en 2023 elevó su cifra de negocio hasta los 1.569 millones de euros
Gadisa Retail suma e segue. O grupo de distribución galego presentou este luns os resultados do seu exercicio fiscal 2024. A través dun comunicado, a firma que dirixe Roberto Tojeiro revela que pechou o ano pasado cunha facturación bruta de 1.640 millóns de euros, sen incluír actividades noutros sectores.
Trátase dun avance do 4,5% respecto aos 1.569 millóns de euros colleitados en 2023. “Este crecemento sostido traduciuse en 322 novos postos de traballo, o que eleva o seu equipo humano até 8.880 persoas, aos que se suman máis de 1.000 empregos vinculados á súa rede de franquías Claudio e Claudio Express“, destaca a empresa.
Gadisa subliña que estes resultados reafirman “o seu compromiso con Galicia e cun modelo de distribución que xera valor no territorio”. Non en van, a súa achega ás arcas públicas superou os 160 millóns de euros, “unha contribución diaria próxima ao medio millón que reflicte o impacto real e directo da súa actividade na economía galega”.
Máis investimentos
Gadisa Retail rexistrou estas cifras nun ano no que disparou a súa investimento un 80,9%, ata os 24,9 millóns de euros. “Este esforzo permitiu ampliar e renovar puntos de venda, modernizar centros loxísticos e reforzar as instalacións estratéxicas, como a nova plataforma de peixe no porto da Coruña e a de produto fresco no polígono de Piadela. Todo iso cun enfoque centrado na eficiencia enerxética, a dixitalización e a experiencia de compra, claves para responder ás necesidades do consumidor actual”, recalca a compañía.
En paralelo, a firma tamén pon en valor a súa “solidez financeira” despois de que os seus fondos propios se elevasen un 13,7%, ata alcanzar os 714,7 millóns de euros.
Os fondos propios tamén medraron: 714,71 M€, un 13,66% máis que o exercicio anterior, o que reflicte a solidez financeira da compañía.
Gadisa Retail conta con máis dun millón de clientes e nutre dunha rede de provedores locais que roza a barreira do milleiro. “Esta cultura empresarial favorece a sustentabilidade e o crecemento, destinando preto de 550 millóns de euros en 2024 en comprar produtos de proximidade. As relacións baseadas na confianza e a visión a longo prazo son o motor de desenvolvemento dun tecido empresarial innovador e competitivo”, explica a empresa galega.
“A cercanía ao cliente é unha das sinais de identidade de Gadisa Retail. A peche de 2024, a compañía contaba con máis de 400.000 m² de superficie, distribuídos en 475 puntos de venda das súas diferentes liñas de negocio: Gadis, Gadis Hiper, Cash Ifa, Casa Claudio, e os establecementos franquiciados Claudio e Claudio Express“, engade a compañía a través dun comunicado.
Esta rede comercial recibiu un novo empurrón da man de 12 novas aperturas e reformas en tendas existentes co obxectivo de “ofrecer unha experiencia de compra cómoda, moderna e personalizada”.
Gadisa, que subliña que o 96,4% dos seus contratos son indefinidos, levou a cabo máis de 2.400 colaboracións e patrocinios dirixidos a iniciativas sociais, culturais, deportivas e medioambientais ao longo dun 2024 no que valorizou máis de 9.000 toneladas de cartón, plástico e madeira, e empregou máis de 7,7 millóns de caixas reutilizables, reducindo así o número de envases de único uso.