Navantia desvía a España parte dos buques da Royal Navy, un contrato de case 2.000 millóns.

O estaleiro de Belfast adquirido polo grupo coa compra de Harland&Wolff non está preparado para asumir os traballos, polo que Navantia prevé trasladar a Cádiz a sección central do primeiro buque de apoio lóxistico para o Reino Unido.

El presidente de Navantia, Ricardo Domínguez, visita los astilleros de Harland&Wolff en Belfast tras la adquisición de los mismos por la filial británica de la empresa dependiente de la SEPI

El presidente de Navantia, Ricardo Domínguez, visita los astilleros de Harland&Wolff en Belfast tras la adquisición de los mismos por la filial británica de la empresa dependiente de la SEPI. Foto: Navantia

O gran contrato de Navantia no Reino Unido para construír tres buques de apoio loxístico para a Royal Navy executarase, en parte, en España. O grupo público de estaleiros prevé desviar os traballos de grande parte das seccións do primeiro barco cara ás súas instalacións de Cádiz debido a que o seu centro de Belfast, adquirido coa compra de Harland&Wolf, aínda non está en condicións de asumir a tarefa.

O CEO de Navantia UK, Donato Martínez, confirmou a Financial Times a “reorganización” da construción do primeiro buque, debido a que o estaleiro de Irlanda do Norte “non está listo”. O cambio implicará que parte dun barco militar do Reino Unido se execute fóra de territorio británico, algo inédito na historia recente.

O xornal pon énfase en que o movemento de Navantia desvela debilidades industriais de base en Gran Bretaña, aínda que o desvío destes traballos era unha posibilidade coa que se especulou desde tempo atrás. O grupo español, con estaleiros en Ferrol, Cádiz e Cartaxena, adquiriu Harland&Wolf, famoso por construír o Titanic, cando estaba en situación de quebra e para salvar o contrato de case 2.000 millóns que conseguiron en alianza en 2022 para os buques da Royal Navy. Navantia explicou entón que destinaría uns 100 millóns de investimento a acondicionar as instalacións.

Un plan “sólido e realista”

No caso de Belfast, Donato Martínez prevé que a adecuación das instalacións finalice a mediados de 2026. “Ao finalizar o programa, poderán fabricar de forma competitiva calquera peza de calquera barco. Vamos a desenvolver as habilidades necesarias”, dixo a Financial Times. Por o momento, a previsión para o primeiro buque do programa Fleet Solid Support (FSS) é que boa parte das seccións se realicen en Cádiz, mentres que a proa se execute en Appledore, outro dos centros adquiridos a Harland&Wolff. Os tres buques deberían entrar en servizo en 2032.

Martínez defendeu que o plan para o primeiro barco é “sólido” e que non sería “realista” pensar en que o groso da construción se desenvolvera en Belfast. Non antes de 2026, cando cre que as instalacións estarán listas para asumir a construción de calquera sección de maneira competitiva.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta