Nueva Pescanova ascende ao seu asesor nos Estados Unidos a director comercial global.
Keith Decker toma o relevo de Fernando Zaldívar, que deixou a compañía meses atrás; o novo director de Vendas, Marketing e Innovación foi CEO de American Aquafarms, de Blue Harvest Fisheries e de High Liner Foods.

Keith Decker es el nuevo director global de Ventas, Marketing e Innovación de Nueva Pescanova
O novo plan de negocio que puxo en marcha Nova Pescanova tras as perdas acumuladas entre 2022 e 2024, período no que se viu moi afectada pola inflación e os problemas na produción e prezos do langostino, ten entre as súas alavancas de crecemento a revisión da súa estratexia comercial. O obxectivo principal, relatado nas súas últimas contas anuais consolidadas, é “mellorar a marxe comercial, fomentando as boas prácticas arredor dos diferentes mercados e canles”. E engadía no documento que entre as medidas a adoptar estaban “a reorganización da estrutura comercial, a racionalización do portafolio e o reenfoque da estratexia de marketing.”
Nesta tarefa acaba de adquirir peso un novo directivo do grupo, Keith Decker, que foi nomeado director global de Vendas, Marketing e Innovación. Anterior conselleiro delegado de varias empresas do sector e consultor, asume as funcións que tiña Fernando Zaldívar, quen deixou o grupo meses atrás por motivos persoais.
Decker chegou a Nova Pescanova para asesorar á pesqueira nos Estados Unidos despois da saída de Chris Maze, fichado para o mesmo cometido en 2018. Xa entón había un vínculo organizativo entre a filial estadounidense e a dirección internacional de vendas. Richard Grant asumiu ese posto, por exemplo, tras estar ao fronte de Nova Pescanova USA.
Amplas responsabilidades
Keith Decker compatibilizará os dous, tanto a dirección comercial global como a da filial norteamericana, asumindo amplas responsabilidades. Entre elas están, segundo el mesmo indica na súa conta de Linkedin, “deseñar e executar unha estratexia integral de reestruturación para mellorar o rendemento financeiro e a posición no mercado”; “liderar as iniciativas globais de vendas e marketing, ampliando a cota de mercado e a fidelización dos clientes en rexións clave”, ou “dirixir o departamento de I+D para innovar na oferta de produtos sostibles e fortalecer a diferenciación competitiva”.
O novo responsable comercial de Nova Pescanova suma máis de 20 anos de experiencia no sector, no que foi conselleiro delegado de varias empresas, sempre enclavado nos Estados Unidos. Entre elas están American Aquafarms, con uns 400 millóns de dólares de facturación; Blue Harvest Fisheries, con un negocio de 150 millóns durante a súa etapa; e High Liner Foods, con uns 700 millóns de ingresos.