O negocio de planificar o Camiño de Santiago: a axencia de viaxes Pilgrim roza os cinco millóns de ingresos.
A compañía coruñesa, especializada na xestión de servizos no Camiño de Santiago, incrementou un 12% a súa facturación, pasando dos 4,19 millóns en 2023 aos 4,7 un ano máis tarde.
 
				El alcalde de Madrid, José Luis Martínez Almeida, en la tercera edición de los ‘Pilgrim Awards’. Foto: Pilgrim Travel
En 2016 comezou a operar Pilgrim Travel, axencia de viaxes especializada na xestión de servizos no Camiño de Santiago. Case unha década despois, a compañía coruñesa incrementou a súa cifra de negocios ata case alcanzar os cinco millóns de euros.
En concreto, a compañía pechou o pasado exercicio cunha facturación de 4,68 millóns, segundo a información depositada no Rexistro Mercantil e consultada por Economía Digital Galicia a través da solución analítica avanzada Insight View. Os ingresos de Pilgrim Travel incrementáronse un 12% respecto aos 4,19 millóns que colleitou en 2023.
Por súa banda, o resultado de explotación, o propio da actividade da empresa, alcanzou os 115.047 euros, un 24% por debaixo dos 150.926 alcanzados o exercicio anterior. Tamén se viron recortados os beneficios que pasaron dos 115.378 aos 88.648 euros.
Con domicilio social no edificio da Casa da Auga, a compañía incrementou o seu patrimonio neto en 2024 aos 533.848 euros e manexa uns activos de 1,5 millóns, por riba dos 1,3 do ano anterior.
Os servizos de Pilgrim
“Pilgrim é a axencia de viaxes e a plataforma dixital líder a nivel internacional especializada en viaxes ao Camiño de Santiago. Deseñamos e creamos experiencias de viaxe a medida, respaldadas pola nosa ampla experiencia no sector e por un coñecemento profundo de cada unha das rutas”, explican.
A compañía, que conta cunha plantilla de 20 empregados, ofrece dez alternativas de Camiño de Santiago: o francés, o portugués, o portugués pola costa, o do norte, o primitivo, o inglés, a Vía da Prata, o sanabrés, o de inverno e un epílogo ao trazado xacobeo que permite ir desde Santiago directamente cara a Fisterra para despois continuar a Muxía ou realizar o camiño inverso.
A compañía encárgase de xestionar a viaxe para os usuarios tanto se viaxan sos como en grupo, ou se deciden facer o percorrido en bicicleta ou con mascota. Entre outros aspectos, encárganse de facer as reservas nos aloxamentos nunha rede con máis de 7.250 establecementos colaboradores e ofrecen outros servizos como seguro de viaxe ou asistencia telefónica 24 horas.
‘Pilgrim Awards’
O pasado 18 de marzo celebrouse en Madrid a gala da terceira edición dos Pilgrim Awards, uns galardóns cos que a compañía recoñece “a excelencia na xestión de servizos e experiencias ao longo do Camiño de Santiago”. Algun dos gañadores na última edición foron os creadores de contido Xurxo Carreño e Natalia Maquieira, na categoría de Influencia; Abanca, na categoría The best workgroup; o xornalista Paco Nadal, como mellor embaixador do camiño; ademais do alcalde de Madrid, José Luis Martínez Almeida, que recibiu o galardón honorífico.
 
						 
						 
						 
						