Actualizado
Xesús Domínguez (Textil Lonia) pon ás súas fillas ao fronte de Galimerca, a inmobiliaria que controla Área Central
A sociedade conta con Javier Suárez-Vence Cabanillas, fillo do ex conselleiro e ex vicepresidente da Xunta Francisco Javier Suárez-Vence Santiso, como conselleiro

Centro comercial Área Central y Jesús Domínguez
Xesús Domínguez activa a sucesión en Galimerca, a sociedade que controla o centro comercial compostelán Área Central. O impulsor de Textil Lonia, compañía que explota as marcas Carolina Herrera e Purificación García, deixa paso ás súas fillas María e Uxía Domínguez (Bimba y Lola) ao fronte da inmobiliaria.
Segundo figura nos datos do Rexistro Mercantil consultados por Economía Digital Galicia, Xesús Domínguez cesa dos seus cargos de presidente e conselleiro de Galimerca SA. No seu lugar entra María ao fronte da compañía, que tamén ocupará o cargo de conselleira xunto á súa irmá Uxía.
Dentro deste proceso de renovación mantense como conselleiro delegado Javier Suárez-Vence Cabanillas, fillo de Francisco Javier Suárez-Vence Santiso, conselleiro de Sanidade con Xerardo Fernández Albor e conselleiro de Educación e vicepresidente da Xunta con Fernando González Laxe. Javier Suárez-Vence entrou no equipo directivo do centro comercial do que chegou a ser xerente.
Os números de Galimerca
Galimerca SA pechou o 2023 cunha facturación de 600.000 euros. Tal e como se recolle na información depositada no Rexistro Mercantil consultada por Economía Digital Galicia a través da solución analítica avanzada Insight View, neste exercicio –último dispoñible– o beneficio ascendeu a uns 141.242 euros.
Pola súa parte, o resultado de explotación, propio da actividade da compañía, alcanzou os 194.685 euros, por debaixo dos 242.930 do ano anterior. En canto ao patrimonio neto da compañía, cuxo domicilio social está no propio centro comercial Área Central, pechou o 2023 con uns 865.617 euros, case 142.000 por riba do 2022.
Novas incorporacións en Área Central
“O 2025 é o ano da consolidación do novo modelo de Área Central. Xa é unha superficie especializada en outlets exclusivos de marcas de referencia”, apuntaban desde a compañía en abril deste ano cando se coñeceu a apertura dos novos establecementos de Silbon e O Pulpo.
Non son as únicas firmas que puxeron o foco no centro comercial compostelán. Nos últimos meses firmas como Nanos incorporáronse a un listado no que figuran marcas como Bimba y Lola, Purificación García ou Scalpers.
Unha das últimas incorporacións de Área Central, que conta con Alcampo como gran cliente, é un restaurante de comida peruana. A principios deste mes, a xerencia do centro comunicaba a próxima apertura do café-restaurante Atahualpa Tasty Cuisine do que destacaban a súa “diversidade de sabores e os seus matices asiáticos”.