Os próximos fitos de Inditex: desembarco en Iraq e inauguración do centro loxístico de Zaragoza e a sede de Zara
O conselleiro delegado de Inditex, Óscar García Maceiras, defende a "diversificación" en diferentes formatos e canais para o futuro da firma e reivindica a “fortaleza” do seu modelo de negocio que “continúa alcanzando altos niveis de rendibilidade"

La presidenta de Inditex, Marta Ortega preside la Junta General de accionistas de Inditex, a 15 de julio de 2025, en Arteixo, A Coruña, Galicia (España). – M. Dylan – Europa Press
Óscar García Maceiras, conselleiro delegado de Inditex, desvelou este martes na xunta de accionistas os plans do xigante téxtil de abrir as súas primeiras tendas en Iraq en outubro, que será o mercado número 98 da multinacional. Maceiras apostou pola “diversificación” para o futuro da firma en diferentes formatos e canles, mentres defende que a “fortaleza” do seu modelo de negocio que “continúa alcanzando altos niveis de rendibilidade”.
Así, referiuse á “innovación” e “flexibilidade” para seguir avanzando co “soño” do medio século da firma de roupa. “Fai 50 anos a moda era un privilexio ao alcance de moi poucos”, lembra.
A estas aperturas en Iraq sumaranse novas tendas en Atenas (Grecia), Nankín (China) e Los Ángeles, entre outras. Nos próximos meses abrirá un establecemento no que será o 26 Estado de Estados Unidos, en Charlotte (Carolina do Norte).
“Actuamos nun sector extraordinariamente fragmentado, onde as cotas de mercado son moi baixas e iso incrementa as oportunidades que poidan estar á nosa disposición en cada un dos mercados nos que operamos”, resumiu García Maceiras, quen tamén se referiu ao “crecemento selectivo” que segue Inditex en EE.UU. diante aranceis de Donald Trump.
Casi 2.000 millóns de investimento
Todo iso no marco dunha investimento prevista por Inditex de 1.800 millóns para o exercicio de 2025. Tamén continuará co plan extraordinario de investimento loxística iniciado no exercicio anterior, con 900 millóns de euros adicionais en 2025.
En canto a España, García Maceiras referiuse ao proxecto de maior envergadura, o novo centro de distribución Zaragoza II, que está xa operando en modo de proba e que a mediados de agosto iniciará as súas primeiras operacións con produto destinado a tendas, cunha plantilla inicial de 250 traballadores directos.
O conselleiro delegado tamén avanzou que, tras o verán, Inditex iniciará a operativa dun novo edificio para os equipos comerciais de Zara na súa sede de Arteixo (A Coruña). Trátase dun espazo innovador de máis de 160.000 metros cadrados. “Este entorno facilitará a colaboración e a creatividade, fortalecendo a proposta de moda da marca e apoiando de maneira sostible o crecemento futuro do grupo”, destaca Inditex. Xunto con este novo edificio estáse levando a cabo un traballo de paisaxismo e plantación de árbores que levará o número de metros cadrados dedicados a zonas verdes en todo o campus de Arteixo aos 124.000 metros cadrados.
Tamén mencionou que seguen dando “pasos decisivos” para o futuro Campus Inditex en San Adrià de Besòs, na área metropolitana de Barcelona, que albergará os equipos comerciais e corporativos de Massimo Dutti, Bershka, Oysho e Lefties, ao tempo que permitirá “potenciar” capacidades loxísticas en Palafolls e Tordera.
Investimento na ‘startup’ Theker
Un dos puntos sobre os que chamou a atención García Maceiras durante a súa intervención foi a investimento na ‘startup’ española Theker para procesos loxísticos a través de intelixencia artificial.
Consistirá en “a automatización de procesos mediante a utilización de robots potenciados con intelixencia artificial”. “Aspiramos a que esta tecnoloxía de vangarda no futuro nos permita melloras adicionais de produtividade, ao tempo de poder seguir coidando da calidade do traballo de todos os nosos profesionais”, resumiu.
En outro orden de cousas, García Maceiras tamén defendeu a negociación colectiva en países provedores como Bangladesh e Camboxa para unha mellora das condicións laborais dos traballadores.
O impacto dos aranceis de “Trump”
O conselleiro delegado apuntou o “crecemento selectivo” da firma en Estados Unidos, ao tempo que defende a “diversificación” de formatos comerciais nos preto de 100 países con presenza físicas e os máis de 200 online nos que operan.
A preguntas dos accionistas sobre o impacto dos aranceis de Donald Trump para a compañía, García Maceiras dixo que Inditex conta con centros de fabricación “en case 50 orixes distintos”, o que leva á empresa a “estar ben preparados ante calquer escenario“, máis alá da “incerteza”.
Tamén remarcou que Estados Unidos é un mercado que Inditex coñece “ben” desde 1989, pois supuxo o terceiro mercado no que entrou tras España e Portugal.
Así, lembrou recentes aperturas que levou a cabo como en The Grove, en Los Ángeles, así como unha segunda tenda na área de Boston e a reubicación da tenda de Manhattan.
Igualmente, nos próximos meses abrirán o primeiro Zara Man en Estados Unidos, que será en Costa Mesa, na área de Los Ángeles, ademais de aperturas como a do Caesars Palace, en Las Vegas.