Carlos Mazón es reuneix amb el president de la Reial Federació Espanyola d’Automobilisme, Manuel Aviñó

En la reunió també ha participat el director del Circuit Ricardo Tormo, Nicolás Collado

Carlos Mazón

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, s’ha reunit amb el president de la Reial Federació Espanyola d’Automobilisme, Manuel Aviñó, i vicepresident de la Federació Internacional d’Automobilisme.

La reunió, en la qual també ha participat el director del Circuit Ricardo Tormo, Nicolás Collado, s’emmarca en la ronda de contactes que el cap del Consell manté amb diferents entitats i associacions implicades en el desenrotllament econòmic i social de la Comunitat Valenciana.

Durant la reunió, Carlos Mazón ha agraït a la Reial Federació Espanyola d’Automobilisme la seua iniciativa ‘Solidaritat sobre rodes’, l’objectiu de la qual és ajudar de manera directa al fet que els afectats per les riuades puguen aconseguir un vehicle i, així, recuperar la mobilitat.

Comenta el artículo
Ismael Cirujeda

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deja una respuesta

Ahora en portada

Guillermo González Vallina nuevo director general del Grupo Air Nostrum

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp