Així pots sol·licitar ocupació en el nou portal de Mercadona: més intuïtiu, ràpid i centrat en el candidat

Mercadona implanta una eina "completament renovada" que representa un canvi radical en la forma de gestionar les candidatures per connectar amb el talent en la captació d'ocupació.

Trabajador de Mercadona. Foto: Archivo Mercadona

Trabajador de Mercadona. Foto: Archivo Mercadona

Mercadona ha donat un important pas endavant en la seua estratègia d’atracció de talent amb la obertura del seu nou portal d’ocupació, disponible des d’aquest dilluns. Es tracta d’una eina completament renovada que suposa un canvi radical en la forma en què la companyia gestiona les candidatures, apostant per una experiència més àgil, personalitzada i centrada en l’usuari.

La nova plataforma ha estat dissenyada per facilitar al màxim el procés de recerca d’ocupació. Segons ha informat l’empresa, l’objectiu principal és posar el focus en el candidat, permetent-li crear un perfil únic que es manté actiu en la base de dades, sense necessitat d’inscriure’s una i altra vegada en cada vacant.

Hem dissenyat un portal intuïtiu, de navegació clara i pensat perquè optar a treballar en Mercadona siga més senzill”, ha destacat Marina Ramírez, responsable de Captació de Talent en Mercadona.

Com crear el teu perfil en Mercadona?

Qualsevol persona interessada en treballar en Mercadona pot registrar-se en el nou portal de manera senzilla, utilitzant qualsevol d’aquestes tres opcions:

  • Pujant el seu currículum vitae
  • Connectant directament el seu compte de LinkedIn
  • Omplint manualment les seues dades personals i professionals

Una vegada registrat, el candidat podrà establir les seues preferències laborals segons diversos criteris: tipus de jornada (completa o parcial), tipus de contracte, ubicació desitjada i àrea d’interès. Les àrees disponibles abasten des de Tienda, Bloc Logístic, Mercadona Online, Mercadona IT, fins a Oficines.

Treballadora d’un dels blocs logístics de Mercadona. Foto: Arxiu Mercadona

Avantatges del nou sistema

L’anterior sistema requeria que els usuaris s’inscriviren en cada vacant de forma individual, introduint les mateixes dades repetidament. Amb el nou portal, aquesta limitació desapareix completament.

Ara, Mercadona pot:

  • Identificar i mantenir en el radar tots els perfils
  • Realitzar cerques proactives de talent
  • Contactar amb candidats que encaixen amb futures vacants, fins i tot si no s’han inscrit directament en elles

A més, els usuaris poden consultar en tot moment l’estat de les seues candidatures, la qual cosa aporta major transparència i control en el procés.

Com a complement, el nou portal ofereix vídeos explicatius que mostren com és el dia a dia en els diferents llocs. Això permet als aspirants conèixer millor l’ambient laboral i les funcions abans d’inscriure’s, prenent decisions més informades sobre el seu futur professional.

Amb aquest nou portal d’ocupació Mercadona reforça el seu compromís amb la captació de talent i la millora contínua dels seus processos de selecció. Gràcies a una plataforma més intuïtiva, moderna i centrada en l’usuari, els qui desitgen formar part de la companyia ara compten amb una eina eficient, personalitzada i transparent per trobar oportunitats laborals acords als seus interessos i perfil professional.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Fernando Roig canvia de Endesa a Naturgy i multiplica per cinc el benefici de Pamesa