L’empresa de ciberseguretat S2GRUPO fitxa a Ander Ortiz com a Cap de Serveis Financers.

La companyia assumeix amb aquest reforç el repte d'acompanyar al sector financer en l'adaptació a marcs normatius europeus com DORA i NIS2.

S2GRUPO ha reforçat el seu lideratge en ciberseguretat financera a Espanya i Europa amb la incorporació de Ander Ortiz Ortega com a nou Head of Financial Services. El fitxatge d’Ander Ortiz suposa un moviment tàctic per a fortificar la penetració de S2GRUPO en el sector financer.

Ortiz aporta una dilatada experiència de més de 20 anys en consultoria tecnològica i ciberseguretat, avalada per una trajectòria internacional en transformació digital i l’execució de projectes per a les principals entitats bancàries i asseguradores a Europa i Llatinoamèrica, com Santander, BBVA o Mapfre.

El seu perfil multidisciplinar —enginyer en informàtica, màster en seguretat, MBA i nombroses certificacions internacionals— s’afegeix a la seua labor docent i com a conferenciant en fòrums tecnològics internacionals.

La companyia assumeix amb aquest reforç el repte d’acompanyar al sector financer en l’adaptació a marcs normatius europeus com DORA i NIS2, a més de liderar estratègies empresarials integrades de ciberresiliència, protecció regulatoria i independència tecnològica.

Estratègia d’inversió i expansió internacional

S2GRUPO està executant un ambiciós pla d’inversió de més de 200 milions d’euros entre 2025 i 2030, orientat a triplicar plantilla, multiplicar ingressos i consolidar-se com el pure player líder en ciberseguretat IT+OT d’Europa.

La inversió enforteix la sobirania digital europea, la autonomia tecnològica i la resiliència operativa, en un context d’acceleració global de la despesa en ciberseguretat —s’estima un creixement anual del 13%— i de pressió geopolítica sobre els sectors estratègics.

Les previsions contemplen superar els 2.000 professionals altament qualificats, potenciar la innovació i expandir la presència internacional, consolidant seus a Espanya, Llatinoamèrica, i Europa —més de 35 països—.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Leave a Reply

Ahora en portada
Toni Pérez, presidente de la Diputación de Alicante, en el Encuentro Empresarial de Alicante organizado por Economía Digital
Toni Pérez reivindica la província d’Alacant en el fòrum d’Economia Digital: «Som la cinquena d’Espanya en PIB»