Next, rival británico de Inditex, lanza desde A Coruña a súa nova marca: Bhoēm

Next impulsa a súa nova marca de moda feminina (Bhoēm) a través da filial coa que aterrou na Coruña o pasado mes de xuño e que ten a Gabino Felgueroso, un ex de Inditex, como máximo responsable.

Imagen de una tienda de Next con los logos tanto de la matriz como de Bhoēm, su nueva marca /Pablo Ares Heres

Imagen de una tienda de Next con los logos tanto de la matriz como de Bhoēm, su nueva marca /Pablo Ares Heres

Next prepara o lanzamento da súa nova marca. O xigante británico do sector da moda ultima os detalles para a posta no mercado da súa marca Bhoēm, que terá o seu particular acento galego. E é que esta insignia está sendo impulsada polo equipo de traballo que a compañía armou desde A Coruña con Gabino Felgueroso (que foi senior buyer de Zara Woman ata maio) á cabeza.

Consultadas por Economía Digital Galicia, fontes da empresa confirman que “o equipo de A Coruña está traballando nunha nova marca en colaboración con Next, que se chamará Bhoēm”, aínda que aseguran que por agora non poden ofrecer “detalles adicionais”.

Segundo puido saber este medio, Next solicitou formalmente o rexistro desta nova marca que se enfocará á moda feminina a comezos do mes de abril e recibiu o visto bo da Intellectual Property Office británica a finais de xuño. A comezos dese mes (o día 2) foi cando Next materializou o desembarco na súa primeira sociedade con sede en España.

Trátase de Ginkgo Kalone Investments. A firma foi constituída en febreiro con José Luis Carballo (CEO de Gesfico Asesoramento e Control) como administrador único e catro meses despois tería lugar a declaración de unipersoalidade a favor de Next Holdings Limited. Ademais deste movemento, a firma británica materializou a nomeación de Jeremy Stakol (director de investimentos do grupo, adquisicións e marcas de terceiros) e Jonathan Blanchard (director financeiro da firma inglesa) como novos administradores solidarios desta sociedade a través da cal conformouse o nutrido equipo de profesionais que agora impulsa a súa nova marca.

De Victoria’s Secret e Gap a Bhoēm

Bhoem pasará a engrosar un portafolio de marcas propias de Next que xa conforman Lipsy, Love & Roses, Friends Like These, Nothing Ordinary, Seraphine ou Beauty. Ademais, o xigante británico (capitaliza uns 17.000 millóns de euros) distribúe no Reino Unido marcas estadounidenses como Victoria’s Secret ou Gap grazas á participación do 51% que controla nas joint venture (sociedades conxuntas) que ten con ambas para operar en Gran Bretaña.

A marca Bhoēm xa foi rexistrada tanto na Intellectual Property Office británica como na Rede de Propiedade Intelectual da Unión Europea (EUIPN, polas súas siglas en inglés). Fixoo nas clases 18 e 25 da Clasificación Internacional de Niza.

A primeira xira en torno a coiro e coiro de imitación; peles de animais; artigos de equipaxe e bolsas de transporte; paraugas e sombrillas; bastóns; fustas, arneses e artigos de guarnicionería; colares, correas e roupa para animais. A segunda, pola súa parte, fai referencia a “prendas de vestir, calzado e artigos de sombreirería”.

A Coruña como ‘hub’ internacional do sector téxtil

Deste xeito, Next, que apostou por incorporar buyers (compradores de tecidos) doutras empresas (como Inditex) para formar un equipo en A Coruña co que traballar no desenvolvemento da súa nova marca, Bhoēm.

A cidade herculina celebra así o 50 aniversario da primeira tenda de Zara en Juan Flórez e consólidase como un dos maiores hubs internacionais para o sector téxtil, capaz de atraer a un Next pouco propenso a operar máis aló do seu Reino Unido natal.

A compañía está presente en 60 mercados (entre eles España) aínda que a práctica totalidade da súa rede de 463 tendas sitúase exclusivamente en Inglaterra, Escocia e Irlanda do Norte. Next val do canal dixital para estar presente máis aló do Canal da Mancha. Delo dá conta o feito de que o 54,8% dos 7.306 millóns de euros que a firma facturou ao longo do seu último exercicio fiscal procedeu de vendas en liña.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta