A nova Alcampo de Carlos Pedreira retoma a expansión en España tras os problemas coas tendas de DIA.

O grupo, que presentou un ERE antes do verán e pechou 16 supermercados, avanza agora que prevé abrir ata 100 tendas ao ano e abre a porta a novas adquisicións.

Carlos Pedreira, director general de Alcampo en España, con un hipermercado del grupo de fondo

Carlos Pedreira, director xeral de Alcampo en España, cun hipermercado do grupo ao fondo.

Alcampo abre unha etapa de crecemento no mercado español co galego Carlos Pedreira á fronte da cadea de supermercados. Mes e medio despois da chegada do directivo galego ao cargo e catro desde o acordo para aplicar un ERE a 633 traballadores e pechar 16 establecementos, o grupo avanza novos plans de aperturas e, incluso, de operacións corporativas que lle axuden a gañar tamaño. A aposta é arriscada nun mercado extraordinariamente competitivo, con Mercadona marcando o paso e Lidl e os rexionais mostrando unha gran fortaleza.

A previsión de Alcampo é abrir entre 80 e 100 tendas ao ano, apoiándose no modelo de franquía, con 40 establecementos deste tipo para 2026. Así o trasladou o propio Pedreira nun encontro con medios de comunicación, no que explicou que a compañía estivo centrada na integración das 235 tendas que adquiriu a DIA e que conforman dúas terceiras partes da súa rede de proximidade. “Agora pasamos a unha fase de crecemento na que a nosa intención é abrir entre 80 e 100 tendas ao ano, das que aproximadamente a metade será en réxime de franquía e a outra metade serán tendas propias”, dixo o director xeral de Alcampo en España en declaracións recollidas por InfoRetail e outros medios.

Alcampo, de compras

A operación con DIA, que lle permitiu cuadruplicar os seus puntos de venda en Galicia, tivo as súas complicacións. A multinacional francesa recoñeceu que “algunhas das tendas non se adaptaban ao seu modelo, a súa localización non era a desexable ou tiñan unha taxa de esforzo excesiva“. Ese atragoamento estivo detrás do ERE e dos peches acordados este verán. “Estamos nun momento de transformación e o noso plan de desenvolvemento a dez anos contempla seguir crecendo en todos os formatos cun eixe moi estratéxico baseado na proximidade”, insistiu o directivo galego.

Tan convencido está o directivo galego que abre de par en par a porta a futuras adquisicións. “España é un mercado que está moi atomizado e que se atopa en concentración. Nós xa contribuímos a esa concentración coa adquisición hai uns anos de supermercados a DIA, e seguiremos contribuíndo a ela, xa que nos próximos anos estudaremos operacións de compra“, asegurou.

Para 2026, a compañía prevé abrir o seu primeiro hipermercado franquiciado, en Illescas (Toledo), e investir uns 80 millóns de euros na remodelación dunha trintena de tendas, incluíndo cinco hipermercados. Se os plans non fallan, incorporará entre 37 e 40 franquías á súa rede.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta

SUSCRÍBETE A ECONOMÍA DIGITAL

Regístrate con tu email y recibe de forma totalmente gratuita las mejores informaciones de ECONOMÍA DIGITAL antes que el resto

También en nuestro canal de Whatsapp