García Maceiras ve “grandes oportunidades” para Inditex a pesar do freado nas vendas

Estratexias e expansión de Inditex

Óscar García Maceiras, CEO de Inditex

Óscar García Maceiras, CEO de Inditex

O conselleiro delegado de Inditex albiscou un escenario de crecemento para a compañía. Óscar García Maceiras participou nunha entrevista co Financial Times. Nela puxo en valor o modelo de expansión selectiva de Inditex, “proxecto a proxecto”, como principal vía de crecemento futuro do grupo, mentres destacaba o seu modelo de aprovisionamento en proximidade para facer fronte ao entorno arancelario actual.

“Temos confianza plena nas capacidades dos nosos equipos e do noso modelo, e en que continuaremos vendo unha evolución positiva”, salientou nun reportaxe no que comparte as súas esperanzas de crecemento en España. Para iso, García Maceiras aposta por avanzar no proceso de optimización de tendas e na penetración internacional tanto de Zara como do resto das súas marcas.

No contexto actual, a compañía explora tamén novos territorios, con exemplos como a chegada de todos os seus formatos o ano pasado a Uzbequistán, a próxima apertura de Zara en Carolina do Norte en 2026 (que será o seu vixésimo sexto estado dos Estados Unidos) ou a recente chegada de Oysho ao Reino Unido e Bershka á India.

A rota de Inditex

O xornal británico destaca tamén o incremento das vendas por metro cadrado e o aumento da superficie comercial que trouxo consigo o proceso de optimización de tendas de Inditex nos últimos anos.

Sobre este punto, García Maceiras xa subliñou durante a presentación de resultados que Inditex ten “grandes oportunidades de crecemento” en todos os mercados, incluído Estados Unidos, e con todas as súas marcas, a pesar de ter moderado o seu crecemento ao gañar 1.305 millóns no seu primeiro trimestre fiscal (+0,8%) e elevar un 1,5% as vendas.

“Seguimos executando novas aperturas, ampliacións e remodelacións de tendas nas mellores localizacións, expandindo os nosos conceptos a novas cidades e novos territorios, co lanzamento de novos servizos que melloran a experiencia de compra do cliente”, subliñou García Maceiras durante a presentación de resultados ante os analistas.

O conselleiro delegado do grupo indicou que, desde que Inditex inaugurou a súa primeira tenda Zara en A Coruña hai 50 anos, grazas ao “exclusivo” modelo integrado de tenda e online, a compañía puido aproveitar as “notables” oportunidades de crecemento que ve en todos os canais, conceptos e mercados.

O impacto dos aranceis

En resposta aos analistas sobre a situación dos aranceis e a súa expansión nos Estados Unidos, o director de relacións con investidores, Gorka García-Tapia, sinalou que a compañía está “moi ben diversificada” non só en vendas, senón tamén no aprovisionamento do seu negocio.

“O noso modelo de negocio é bastante flexible e temos ese tipo de enfoque no aprovisionamento de proximidade. Creo que todo iso respecto a Estados Unidos realmente nos axuda. En calquera caso, vemos oportunidades de crecemento a nivel mundial, non só nun mercado”, engadiu García-Tapia.

Historias como esta, en su bandeja de entrada cada mañana.

O apúntese a nuestro  canal de Whatsapp

Deixa unha resposta